امام جمعه دهلران؛
راهپیمایی باشكوه 13 آبان ؛روز ملی مبارزه با استكبار جهانی امروز همزمان با دیگر نقاط استان ایلام با شركت اقشار مختلف مردم در شهرستان دهلران برگزار شد.
کد خبر: ۷۹۴۲۱۰
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۹ 04 November 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ حجت الاسلام سید محسن موسوی با اشاره به حمایت مردم از امام راحل و ایستادگی ایشان در مقابل استكبار افزود: مردم ولایتمدار استان ایلام امروز نیز آمده اند كه با امام و آرمان های انقلاب و نظام اسلامی تجدید بیعت كرده و صدای مرگ بر آمریكای خود را به گوش جهانیان برسانند.

امام جمعه دهلران در این مراسم گفت: مردم با شركت در راهپیمایی 13 آبان ضمن تجدید پیمان با آرمان های امام راحل و شهدای گرانقدر، موجب ناامیدی دشمنان در رسیدن به اهداف شوم می شوند.

امام جمعه دهلران گفت : آمریکا جنایت های زیادی در طول تاریخ انجام داده است که نمونه آن تبعید حضرت امام (ره) بود.

وی به جنایات آمریکا در قبل وبعد از انقلاب اشاره کرد و گفت : قبل از انقلاب با تخریب مساجد ومبارزه و اهانت به قرآن وجنایات دیگر وبعد از انقلاب هم جنگ تحمیلی، ترور ها وتحریم ها وجنگ نیابتی در دستور کار خود داشته که اینها تنها نمونه های کوچکی از جنایت های گسترده آنها در دنیا است.

موسوی افزود : قطعا با حضور با بصریت مردم با رهبری امام امت و ادامه راه امام توسط رهبر فرزانه انقلاب و هوشیاری و بیداری ملت همه این توطئه ها خنثی شده و مبارزه با استكبار همچنان ادامه خواهد داشت.

وی به تبعید حضرت امام اشاره کرد و گفت :برگزاری این راهپیمایی وشرکت با بصیرت مردم در آن به نشانه پشتیبانی از راه امام  راحل و نایب برحق امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف است.

امام جمعه دهلران به جنایات آمریکا بر علیه مسلمین اشاره کرد و گفت : خوشبختانه مبارزه ملت ایران در این چهل سال سبب شد دیگر ملت ها همانند عراق ، سوریه، یمن و... در فقاط مختلف جهان پرچم آمریکا را به آتش بکشند.

 به پزارش تابناک ایلام؛ اقشار مختلف مردم این شهرستان مرزی با در دست داشتن پلاكارد، پوستر و پارچه نوشته هایی به مناسبت 13 آبان و با سر دادن شعار های ضد استكباری همصدا با سراسر كشور در سیل خروشان استكبار ستیزی شرکت کردند  و دین خود را به انقلاب و ارزش ها و امام امت ادا و تبعیت از ولایت  را به نمایش گذاشتند.

در پایان با تجمع راهپیمایان در میدان بسیج شهر دهلران قطعنامه سراسری قرائت شد كه با تكبیر خروشان مردم مورد تایید قرار گرفت. /م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار