مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام:
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام گفت: در ماه صفر بیش از 6 میلیون تردد از محورهای مواصلاتی ایلام صورت گرفت.
کد خبر: ۷۹۴۴۳۷
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۰ 05 November 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ نورالله دلخواه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام، گفت: بر اساس آمار و اطلاعات ثبت شده توسط دستگاه‌های تردد شمار در ماه صفر بیش از ۶ میلیون و ۳۷۶ هزار خودرو وارد یا از استان خارج شده است نسبت به مشابه سال قبل بیش از ۱۹ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: بیشترین تردد با ۳۱۷ هزار و ۸۳۹ خودرو در محور ایلام به مهران بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۲ درصد افزایش داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بیان داشت: بعد از محور ایلام به مهران، محور ایلام سرابله با بیش از ۳۲۸ هزار تردد، بیشترین مقدار تردد را داشته است. 

وی تصریح کرد: از این تعداد بیش از ۲۵ هزار تردد در محور ایلام-مهران سهم ناوگان حمل و نقل اتوبوسی بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۷۱ درصد افزایش داشته است.

دلخواه ادامه داد: در حال حاضر مجموعا تعداد ۹۲ سامانه دوربین نظارت تصویری و دستگاه تردد شمار و دوربین ثبت تخلف در جاده‌های استان نصب و مورد بهره برداری قرار گرفته است که شامل ۳۱ دستگاه دوربین نظارت تصویری، ۱۳ دستگاه دوربین ثبت تخلف و ۴۸ دستگاه سامانه تردد شمار است./ح

 

فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار