مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس:
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با تبریک کسب موفقیت فیلم ارزشی «مستطیل قرمز» در جشنواره فیلم های ورزشی میلان ایتالیا، گفت: مراسم تجلیل از عوامل فیلم مذکور روز سه شنبه 5 آذرماه همزمان با سالروز تاسیس بسیج مستضعفین در سالن اجتماعات بنیاد حفظ آثار برگزار می شود.
کد خبر: ۷۹۴۴۷۸
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰ 05 November 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ محمدرضا شرف‌بیانی اظهار کرد: در حاشیه‌ی این برنامه، ساخت ماکت بازسازی فاجعه بمباران مسابقه فوتبال چوار در موزه دفاع مقدس شروع خواهد شد.

وی در پایان از مردم و مسئولان برای حضور باشکوه در این مراسم دعوت کرد گفت: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهداء و ارزش های دوران دفاع مقدس، وظیفه ای ملی و همگانی است.

پیش از این استاندار ایلام نیز بعد از اینکه این فیلم به کارگردانی حسن و حسین صیدخانی برگزیده بخش بلند داستانی سی‌وهفتمین جشنواره جهانی فیلم‌های ورزشی ۲۰۱۹ میلان - ایتالیا را گرفت استاندار ایلام در پیامی تاکید کرد: این موفقیت از آنجا حائز اهمیت است که در این دوره برای نخستین بار در طول تاریخ، جایزه بخش سینمایی بلند به یک فیلم دفاع مقدسی از ایران اعطا می شود و این جهش بی سابقه ای در تاریخ برگزاری سی و هفتمین دوره جشنواره جهانی میلان برای نمایندگان شایسته ایران به شمار می رود که امروز نصیب فرزندان این دیار شده است.

استاندار ایلام در پایان ضمن تبریک این موفقیت بزرگ به اصحاب رسانه و جامعه هنری استان برای این دو هنرمند شایسته ایلامی آرزوی موفقیت و سربلندی بیش از پیش کرد.

سجادپور تهیه کننده فیلیم «مستطیل سبز» گفت: شاکله اصلی فیلم از هنرمندان ایلامی بود که با حمایت مسئولان این استان ساخته شد و همچنین فدراسیون فوتبال هم در آن زمان حمایت‌های معنوی خوبی انجام داد و شرایط فیلمبرداری ما را در دربی استقلال و پیروزی فراهم کرد. با این حال به لحاظ مالی حمایتی از هیچ دستگاهی نداشتیم و بخش زیادی از هزینه‌ها را حسن و حسین صیدخانی تهیه کردند./ح

 

ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار