امام‌ جمعه ایلام:
امام‌ جمعه ایلام گفت: خوشبختانه کاهش گام چهارم تعهدات برجامی توسط ایران برداشته شده است، به تعبیر رهبر انقلاب دشمن ما گرگ صفت است، اما ضعیف‌تر و وحشی‌تر از گذشته، زیرا در آستانه زوال قرار گرفته و انقلاب اسلامی شیطان بزرگ را در جهان و منطقه به چالش کشیده است.
کد خبر: ۷۹۵۳۲۹
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۶ 08 November 2019

به گزارش تابناک ایلام، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار عنوان کرد: مذاکره ایران با آمریکا فایده ندارد. اما برای آمریکا فواید بسیاری دارد و می‌خواهند بگویند جمهوری اسلامی در برابر ما تسلیم شده و برای برداشتن تحریم‌ها دست به دامن ما شده است.

وی افزود:  مذاکره دشمن با ایران بر بحث تکنولوژی هسته‌ای و ... نیست بلکه آنان می‌خواهند دست از انقلاب و اسلاممان برداریم و صدها هزار شهیدی که در این مسیر تقدیم نظام شده دست بر روی خون آنان بکشیم، که ملت ایران حاضر به این کار نیستند.

امام جمعه ایلام  تاکید کرد: پیروی از دستورات مقام معظم رهبری مبنی بر رونق تولیدات داخلی و حل مشکلات اقتصادی را در راس برنامه‌های خود قرار دهیم، انتظار می‌رود به‌جای نگاه به دست دشمن برای به‌کارگیری استعدادهای درخشان در کشور تلاش شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان بیان کرد: نیاز ضروری جهان اسلام به وحدت است، متاسفانه تفرقه ای که در جهان اسلام وجود دارد بالاترین ضربه را بر مسلمان وارد کرده و موجب شده مسلمان‌کُشی به رسم متداولی در بین مسلمانان تبدیل شود./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار