مدیر کل تعاون روستایی استان ایلام خبر داد؛
مدیر کل تعاون روستایی استان ایلام گفت : 67هزار بهره بردار در استان ایلام فعالیت می کنند که از این تعداد تنها 34هزار پروانه بهره برداری و پروانه صنعتی صادر شده است.
کد خبر: ۷۹۶۰۳۷
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۰ 10 November 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ محمد ناصر ناصری در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت : خوشبختانه با پیگیریهای استانداری و دستگاه قضایی و دستگاههای نظارتی و امنیتی و نمایندگان محترم مجلس شورای ایلامی در سال گذشته ازطریق سران قوا و بانک مرکزی با گشایش یک خط اعتباری مشکل سپرده گذاران واحدهای اعتباری شرکت تعاونی خوش طلایی مهر امید تا سقف 30میلیون تومان پرداخت شده است.

وی بیان داشت : احکام اعضای هئیت مدیره متخلف شرکت مذکور صادر که حسب رای صادره استقرار هیئت تسویه و انحلال شرکت برای پیگیری پرداخت مطالبات سپرده گذاران ادامه دارد.

ناصری بیان داشت : حسب گزارش حسابرسی بانک مرکزی بالغ بر 5 هزار سپرده گذار حدوداً 23 میلیارد تومان در این واحد اعتباری سپرده گذاری کرده بودند.

مدیر کل تعاون روستایی استان ایلام عنوان داشت :تعاون روستایی وظیفه نظارت ، حمایت و هدایت شبکه را به عهده دارد که در استان ایلام اقدمات بسیار مفیدی در این راستا صورت گرفته است.

وی عنوان کرد : فعالیت های تعاونی های روستایی چند بعدی بوده و به فعالیت های مختلف خدماتی، تولیدی، بازرگانی و ترویجی می پردازند که عمده این فعالیت ها در راستای اهداف و سیاست های دولت در جهت توسعه بخش کشاورزی و حمایت از روستاییان است.

مدیر کل تعاون روستایی استان ایلام اظهار داشت : تامین و توزیع کود شیمیایی، توزیع سایر نهاده های کشاورزی نظیر سموم دفع آفات، بذور گیاهی، ماشین آلات کشاورزی و قطعات یدکی آنها از طریق این تعاونیها صورت می پذیرد واجرای این اقدمات در راستای خدمات رسانی و کمک به معیشت مردم روستا ها است.

ناصری بیان اینکه درسازمان تعاون روستایی 17خدمت مصوب داریم گفت : یکی از وظایف مهم که به تعاون روستایی محول شده بحث نظام های بهره برداری باتوجه به انقلاب آبی و خاکی که در سطح استان صورت گرفته است و در این راستا با استقرار نظام بهره برداری هدفمند در قالب سه نظام حقوقی شرکت های تعاونی تولید و سهامی زراعی و کشت و صنعت مدیریت مزرعه و تاسیسات به خود بهره برداران می گردد و بحث توانمند سازی شرکت های تعاونی ، تولید سهامی زارعی وکشت صنعت ها در دستور کار قرار گرفته است تا در راستای ارتقای تولید و کمک به کشاورزان منطقه اقدمات موثری صورت بیگرد.

وی گفت : یکی از مهترین اهداف این طرح توانمند سازی روستاییان ، کمک به در آمد آنها ،جلوگیری از مهاجر به شهر ها وایجاد اشتغال پایدار وتولید پایدار در مناطق روستایی است.

ناصری بیان داشت : با اجرای سه طرح ملی سامانه گرمسیری ، طرح 550هزار هکتاری مقام معظم رهبری و آب های داخلی سبب شده در حوزه آب خاک استان انقلاب عظیمی صورت بگیرد و تاکنون 80 هزار هکتار از ارضی استان تحت پوشش این شبکه ها قرار گرفته اند که حسب برنامه های وزارت جهادکشاورزی در آینده نزدیک امکان افزایش این سطح به 120هزار هکتار وجود دارد.

مدیر کل تعاون روستایی استان ایلام گفت : در کل استان 32مرکز خرید با تجهیزات استاندار وجود دارد و در فصول مختلف کار خرید های محصولات کشاورزی را عهده دار هستند.

وی بیان داشت : یکی از اهرمهای نظارت برشبکه از طریق حسابرسی مالی و تطبیق فعالیتها با قوانین و ممقررات تعاون می باشد که بطور مستمر و ماهیانه در سطح شبکه انجام می شود بطوریکه سالانه بالغ بر 200 فقره گزارش حسابرسی به صورت سالیانه و عملیاتی صورت می گیرد./م

 

 

احکام  اعضای هئیت مدیره خوشه طلایی  صادر شده است/67هزار بهره بردار در استان ایلام فعالیت می کنند

احکام  اعضای هئیت مدیره خوشه طلایی  صادر شده است/67هزار بهره بردار در استان ایلام فعالیت می کنند

احکام  اعضای هئیت مدیره خوشه طلایی  صادر شده است/67هزار بهره بردار در استان ایلام فعالیت می کنند

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۳
چرا مشکلات مال باختگتال باخته های فرشتگان وکاسپین را حل نمی کنند .بیچاره شدند مردم 4 سال پولهابی مردم را لابا لا کشیدند............نمی دهند .پوست پایمان در دادگاهها کنده شد .مال باخته فرشتگان کرمان
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۶
بدبخت اعضای هیئت مدیره
جناب ناصری که داری یک طرفه میتازی و می گوئید همین شرکت بر اساس مدارک و مجوز سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران صادر و شروع به غعالیت نمود تمام مردم آگاه و واقف بودن چگونه مجوز صادر نمودین در هرشعبه مستقر کردین من خودم کارمند انجا بودم و آگاه بودم چند نفر از پرسنل تعاون آنجا وام گرفتن چند نفر از اقوام پرسنل تعاون در شرکت استخدام نمودن از جمله برادرزاده احمدی معاون تعاون روستا ایلام
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار