رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام:
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گفت: پوشش ترافیکی مسیرهای حرکت کاروان های راهیان نور دانش آموزی و دانشجویی به صورت ویژه در دستور کار پلیس راهور استان است.
کد خبر: ۷۹۶۶۰۰
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۰ 12 November 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ ابوالفضل کهزادی اظهار کرد: با توجه به شروع زمان اعزام کاروان‌های راهیان نور دانش آموزی به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس دراستان ایلام و متصور بودن تصادفات احتمالی و رخدادهای ناگوار،تمهیدات و تدابیر ترافیکی درمسیرهای تردد آنها به عمل می آید.

وی با بیان اینکه ضمن بررسی وضعیت فنی اتوبوس‌های حامل زائران در مبداء و مسیرهای تردد از حرکت اتوبوس‌های فاقد ایمنی لازم، جلوگیری خواهد شد، تصریح کرد: به منظور جلوگیری از سرگردانی زائران، مسافران اتوبوس هایی که مرتکب تخطی از مقررات و یاعدم رعایت اصول ایمنی شده و متوقف شوند، با وسیله مناسب دیگر و یا در صورت امکان با همان اتوبوس به مقصد اعزام شده و در خصوص اعمال قانون اتوبوس متخلف در خاتمه سفر اقدام لازم از طریق شرکت مسافری مربوطه صورت می‌گیرد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد : با اتخاذ تدابیر لازم موانع و مشکلات و یا اقداماتی که احتمال بروز راه‌بندان در مسیر کاروان های راهیان نور را افزایش می‌دهد را مرتفع خواهیم کرد.

رئیس پلیس راهور استان تصریح کرد: در صورت نیاز به اجرای محدودیت های ترافیکی در طول مسیر تردد کاروان‌های راهیان نور مراتب در اسرع وقت از طریق رسانه های گروهی اطلاع‌رسانی می‌شود./ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار