معاون اقتصادی استاندار ایلام ؛
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: با افرادی که به بهانه افزایش قیمت بنزین، قیمت کالا و خدمات خود را خودسرانه افزایش دهند، برخورد قانونی می شود.
کد خبر: ۷۹۷۷۰۶
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۰ 16 November 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ حیدر نعمتی  در نشست با نمایندگان اتحادیه ها و اتاق اصناف استان اظهار داشت: طرح افزایش قیمت بنزین با تصویب سران سه قوا اعلام و اجرا شده و مزیت های زیادی از جمله مدیریت سوخت، کاهش مصرف، پیشگیری از آلودگی هوا، جلوگیری از قاچاق سوخت و کمک به معیشت اقشار آسیب پذیر در پی دارد.

وی تاکید کرد: افزایش قیمت هرگونه کالا و خدمات به بهانه نرخ بنزین ممنوع است و تاکسی داران و سایر وسایل نقلیه عمومی حق افزایش قیمت ندارد زیرا سهمیه مناسبی برای آنها در نظر گرفته شده اند.

معاون استاندار ایلام به نظارت بر بازار و تشدید بازدیدها در سطح شهر تاکید کرد و افزود: بر اساس بررسی‌های به عمل آمده، هیچ گونه کمبودی در زمینه کالاهای اساسی در بازار نداریم.

نعمتی گفت: در پی افزایش قیمت بنزین که با تصمیم قوای سه گانه اتخاذ شده است، عواید آن دوباره به خانوارها علاوه بر یارانه باز می گردد.

وی اضافه کرد: افزایش قیمت هرگونه کالا و خدمات به بهانه افزایش قیمت بنزین ممنوع است و بطور حتم بازرسی و تعزیرات با متخلفان برخورد قانونی خواهند کرد.

معاون اقتصادی استاندار ایلام اظهار داشت: دولت به دنبال سود از محل افزایش قیمت بنزین نیست و با درآمد حاصل از آن به مردم و بویزه اقشار کم درآمد کمک می شود.

وی بر اعلام مزایای مدیریت مصرف سوخت و جلوگیری از قاچاق سوخت و ساماندهی بهینه انرژی تاکید کرد و گفت: باید اطلاع رسانی لازم از این طریق به عموم مردم انجام شود.

وی افزود: برای خودروهای مسافربر عمومی سهمیه های ویژه ای در نظر گرفته شده که دیگر دلیلی برای افزایش کرایه وجود ندارد.

وی از همه اصناف و اتحادیه تاکسی داران و حمل و نقل عمومی خواست با همدلی و اطلاع رسانی دقیق به جامعه هدف دولت را در اجرای این طرح کمک کنند./م

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
میثم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
بخدا نمیدونم به این خبر و سادا لوح هاش بخندم یا گریه کنم....من ده روز پیش یک خرید اینترنتی از یک فروشگاه معتبر کردم ؛ امروز موعد تحویلش بود و در پست ایلام...همون موقع خرید پولشو دادم...الان پیام داده باید قیمت جدید پرداخت کنید ما خریدتوتو بهتون نمیدیم...آخه تو این کشور باد بیاد همه چی گرون میشه بنزیت بشه سه برابر ....کاش بکشنمون هم مسئولین راحت شن هم ما..
مجتبی
|
France
|
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
خخخخخخ.......ندیده غیب میگین!!!!!
یکم واقع بین باشیم..در همین استان فلاکت زده ی ما...مثلا آبداتان و هلیلان و .....جایگاه cng نیست...همین یعنی افزایش همه ی قیمت ها و کرایه ها.....خود رئیس جمهور میدونه مردم رو از گرسنگی داره میکشه اینجا یه عده ول کن نیستن!!!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار