مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری ایلام خبر داد:
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری ایلام گفت: با خرید و مونتاژ و نصب تجهیزات آب شیرین کن ملکشاهی فاز اول آب شیرین کن در اوایل آذرماه به بهره برداری خواهد رسید.
کد خبر: ۷۹۷۷۶۶
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۴ 16 November 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛  افشین مظاهری در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: عملیات اجرایی ساخت طرح آب شیرین کن ملکشاهی شامل خاک‌برداری و تسطیح و اجرای فنداسیون به اتمام رسیده و با خرید و نصب تجهیزات مورد نیاز شامل ۶ تانکر صد هزار لیتری، تابلوهای برق و ... فاز اول به اتمام رسیده در حال گذراندن مراحل تست است.

وی افزود: این طرح با اعتباری بالغ بر ۶۴ میلیارد ریال در زمینی به مساحت ۷۵۰ متر مربع، با ظرفیت ۲۷ لیتر در ثانیه و جمعیتی بالغ بر ۳۰ هزار نفر را تحت پوشش قرار خواهد داد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان با بیان اینکه بهره‌برداری از این طرح بخشی از مشکلات تامین آب شهر این شهرستان را مرتفع می‌کند گفت: فاز اول طرح آب شیرین کن «ملکشاهی» در اوایل آذر ماه به بهره برداری می رسد و بلافاصله اجرای فاز ۲ این طرح آغاز خواهد شد.

وی یاداور شد: پروژه آب شیرین کن جهت تامین کوتاه مدت آب شهرستان ملکشاهی و تامین بلند مدت آب شرب ملکشاهی از طریق طرح آبرسانی از سد ایلام به ملکشاهی تامین می‌شود./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار