استاندار ایلام؛
استاندار ایلام گفت: با مصوبه سران سه قوه تصمیم گرفته شد نرخ بنزین تغییر کند و این تغییر بطور قطع منافع زیادی برای مردم به خصوص قشر ضعیف جامعه دارد.
کد خبر: ۷۹۷۸۰۰
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۸ 17 November 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ قاسم سلیمانی دشتکی  در جلسه ستاد بازسازی مناطق سیل زده ایلام اظهار داشت: با مصوبه سران سه قوه تصمیم گرفته شد نرخ بنزین تغییر کند و این تغییر بطور قطع منافع زیادی برای مردم به خصوص قشر ضعیف جامعه دارد.

وی افزود: اول اینکه با کمک معیشتی دولت به اقشار مختلف جامعه از ۵۵ هزار تومان تا ۲۰۵ هزار تومان بخش زیادی از مردم که دارای ماشین نیستند، از این طرح برخوردار می شوند.

استاندار ایلام با اشاره به اینکه تغییر قیمت بنزین برای جلوگیری از قاچاق سوخت بسیار مهم و حیاتی بوده است، گفت: در حال حاضر قیمت بنزین تمام شده در کشور پنج هزار تومان است.

سلیمانی دشتکی اظهار داشت: با وجود مشکلات اقتصادی و تحریم ها در کشور، این سهمیه بندی یکی از راه های خروج کشور از مشکلات و حتی افزایش صادرات بنزین است.

وی تاکید کرد: رسانه ها منافع تغییر قیمت بنزین را برای مردم به درستی بیان کنند، ضد انقلاب و رسانه های معاند درصدد تحریک مردم از این قضیه هستند لذا رسانه ها مردم را هوشیار کنند.

استاندار ایلام یادآور شد: در مورد خسارت های سیل در استان و وضعیت بازسازی مناطق سیل زده، با توجه به فصل سرما باید تمامی دستگاه های اجرایی برای اتمام منازل در دست ساخت پای کار باشند.

سلیمانی دشتکی گفت: خوشبتانه کار بازسازی تمامی واحدهای تعمیراتی به پایان یافته و اعتبارات خوبی در بحث سیل برای استا جذب شده است.

وی با اشاره به اینکه مشکلات روستای چم شیر باید هرچه سریعتر رفع شود، افزود: برای تملک اراضی این منطقه بیش از ۹۰ میلیارد تومان اختصاص یافته که تاکنون بیش از ۵۷ میلیارد تومان خسارت به مردم پرداخت شده است.

سلیمانی دشتکی اضافه کرد: زیرساخت های سایت جدید این روستا نیز در حال انجام است و دستگاه های اجرایی برای استقرار منازل مردم در این سایت تلاش کنند.

وی گفت: اعتبارات خوبی برای جبرات خسارت های کشاورزان استان اختصاص یافته است و تلاش می شود تا پایان سال چند پروژه مهم ایستگاه پمپاژ در استان تکمیل شود./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار