مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام:
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام از اقامت بیش از ۱۴۰‌هزار نفر در واحدهای اقامتی در شش ماه نخست امسال استان خبر داد.
کد خبر: ۷۹۸۰۸۸
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۰ 18 November 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ عبدالمالک شنبه‌زاده اظهار کرد: در شش ماهه نخست امسال بیش از ۱۴۰هزار گردشگر در واحدهای اقامتی استان اعم از هتل، مهمان‌پذیر، کمپ، خانه‌مسافر و اقامتگاه بوم‌گردی اسکان داشتند.

وی همچنین از افزایش ۲۰درصدی اسکان مسافران و گردشگران در اماکن اقامتی این استان نسبت به شش‌ماهه نخست سال ۹۷ خبر داد و گفت: تنوع اقلیمی ایلام، جاذبه‌های تفریحی، گردشگری و تاریخی، فرهنگ غنی مهمان‌نوازی، آیین‌ها، لباس‌های زیبا و سنتی همچنین سبک‌های متنوع زندگی در اقلیم‌های متفاوت این استان زمینه‌ای برای افزایش آمار گردشگران فراهم کرده است.

شنبه‌زاده با بیان اینکه ۱۱ هتل، پنج مهمان‌پذیر، ۶۳ خانه‌مسافر و ۲۴ اقامتگاه بوم‌گردی در استان فعالیت می‌کنند، اظهار داشت: در حال حاضر بیش از ۳۲۰۰ تخت در واحدهای اقامتی تحت نظارت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام آماده میزبانی از مسافران و گردشگران هستند.

وی ادامه داد: ایجاد فضایی مناسب و استفاده از ظرفیت‌های گردشگری استان ایلام در راستای افزایش گردشگران ورودی به استان از اولویت‌های مهم این اداره‌کل است./ح

 

مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار