رییس سازمان برنامه و بودجه ایلام ؛
رییس سازمان برنامه و بودجه ایلام گفت: بودجه سال آینده با توجه به دستوری که رهبر معظم انقلاب در اصلاح ساختار بودجه مبتنی بر قطع وابستگی به درآمدهای نفتی داشتند، تنظیم می شود.
کد خبر: ۷۹۸۱۵۰
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰ 18 November 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ رحمت اله قیصوری  در نشست اعضای شورای برنامه ریزی و توسعه استان اظهار داشت: بودجه سال آینده با توجه به دستوری که رهبر معظم انقلاب در اصلاح ساختار بودجه مبتنی بر قطع وابستگی به درآمدهای نفتی داشتند، تنظیم می شود.

وی افزود: اصلاح ساختار بودجه با این رویکرد شروع و از سال قبل مطالعاتی انجام شد، نظریه ای که در خصوص اصلاح ساختار وجود دارد، در سامانه سازمان برنامه و بودجه منتشر شده است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه ایلام تاکید کرد: از دستگاه ها در چند جلسه اقتصاد مقاومتی و شورای برنامه ریزی خواسته شده اگر نظرات اصلاحی دارند اعلام کنند تا در اصلاح ساختار بودجه گنجانده شود.

قیصوری یادآور شد: رویکردهای اصلی ساختار بودجه تلاش برای فاصله گرفتن از وابستگی به درآمدهای نفتی است و برنامه آن در چهار محور تدوین می شود.

وی اضافه کرد: پس از اینکه بودجه تصویب شد، توزیع دستگاهی و شهرستانی انجام و همزمان در راستای اصلاح ساختار با تدوین لایحه استان ها نقش مشخصی دارند.

رئیس سازمان برنامه و بودجه ایلام گفت: باید قبل از تصویب بودجه از سوی دولت موافقت نامه ها و سندهای اجرایی بودجه را اجرا کنیم تا فعالیت ها با تاخیر انجام نشود.

قیصوری اظهار داشت: در راستای سرعت بخشیدن به فعالیت های بودجه قبل از پایان سال، سندهای اجرایی و موافقت نامه ها بسته شود تا فرصت کافی برای اقدامات اجرایی را داشته باشیم.

وی افزود: امسال بر خلاف سال های گذشته قبل از اینکه لایحه به مجلس برود در شورای برنامه ریزی استان باید بودجه تملک دارایی مشخص شود و دستگاه ها هزینه های خود را تفکیک کنند.

رئیس سازمان برنامه و بودجه ایلام با تقدیر از پیگیری های استاندار برای افزایش بودجه استان ابراز امیدواری کرد این رایزنی ها منجر به بهبود وضعیت استان در بودجه سال ۹۹ شود.

قیصوری تاکید کرد: باید روزهای منتهی به تدوین بودجه سال آینده با دستگاه های سیاستگذار و مرکزی رایزنی مستمری صورت گیرد تا اعتبارات بهتری را برای استان جذب کنیم./م

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
انشاالله جیب شما هم قطع وابستگی می کنه دیگه؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار