رئیس پلیس راه ایلام:
رئیس پلیس راه ایلام گفت:برابرتحلیل صورت گرفته در تصادفات، بیشترین علت تامه تصادفات رانندگی در جاده های برون شهری ۳۸ درصد سرعت غیرمجاز ،۲۵ درصد انحراف به چپ و ۱۹ درصد عدم توجه به جلو بوده که ۶۸ درصد از کشته شدگان ناشی از تصادفات درمحل حادثه و ۳۲ درصد در بیمارستان فوت می کنند.
کد خبر: ۷۹۸۳۵۳
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۰ 19 November 2019

به گزارش تابناک ایلام، سرهنگ رضا همتی زاده گفت: برابرتحلیل صورت گرفته در  تصادفات، بیشترین علت تامه تصادفات رانندگی در جاده های برون شهری ۳۸ درصد سرعت غیرمجاز ،۲۵ درصد انحراف به چپ و ۱۹ درصد عدم توجه به جلو بوده که ۶۸ درصد از کشته شدگان ناشی از تصادفات درمحل حادثه و ۳۲ درصد در بیمارستان فوت می کنند.

رئیس پلیس راه استان ایلام یادآور شد: پیشگیری از وقوع حوادث جاده ای از اهداف اصلی پلیس راه بوده که تحقق آن نیازمند استفاده از تمام ظرفیت ها و امکانات موجود است .

وی گفت: استفاده از تجهیزات الکترونیکی مانند دوربین های ثبت تخلفات یکی از مهمترین راهکارهای پیشگیرانه بوده و می تواند در پیشگیری از وقوع حوادث و کاهش تصادفات نقش مهمی را ایفا کند.   

این مقام انتظامی با بیان اینکه آموزش و فرهنگ سازی مهمترین مقوله در بحث کاهش تصادفات و تلفات انسانی است، عنوان داشت: انسان مهمترین عامل به عنوان علت تامه و حتی علت  محدثه در مشکلات ترافیکی شناخته شده است و ارتقاء فرهنگ ترافیک وسیله ای برای رشد و تقویت و نهادینه کردن احترام به قوانین و مقررات است./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار