رییس اتاق اصناف ایلام گفت: این مجموعه نظارت خود را بر قیمت کالاها افزایش داده و واحدهایی که اقدام به گرانفروشی کنند، با تعطیلی مواجه خواهند شد.
کد خبر: ۷۹۸۵۰۸
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۴ 19 November 2019

به گزارش تابناک  ایلام ؛ یونس حواسیان  در نشست با اتحادیه قطعات خودرو و تعویض روغنی ها اظهار داشت: بازاریان همواره حامی انقلاب بوده و اکنون با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری و مصوبه سران سه قوه برای افزایش قیمت بنزین و سهمیه بندی آن باز هم مدافع و حامی دولت و نظام خواهند بود.

وی افزود: قیمت تمامی اجناس و خدمات همچنان همان قیمت های قبلی است و هیچ افزایش قیمتی نداریم، با هر کسی که به خواهد در این شرایط با گران فروشی بر نارضایتی مردم دامن بزند مطابق تخلفات بازار برخورد قانونی شده و به تعزیزات حکومتی معرفی می شود.

رئیس اتاق اصناف ایلام تاکید کرد: با واحدهای صنفی گران فروش و کم فروش با برنامه و قاطعیت تمام برخورد می شود و حتی منجر به پلمب واحد نیز خواهد شد.

حواسیان اضافه کرد: مردم مطمئن باشند اتاق اصناف، اتحادیه ها، بازرسی، تعزیرات حکومتی و بسیج اصناف گشت های روزانه و مستمر خواهند داشت و به محض اطلاع از هر تخلفی بلافاصله برای بررسی و صحت و سقم قضیه در محل حضور می یابند.

وی از عموم مردم خواست هرگونه افزایش قیمت خودسرانه را بلافاصله اطلاع دهند تا با واحد متخلف برخورد شود./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار