رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام گفت: راهپیمایی مردمی در حمایت از فرمایشات مقام معظم رهبری در مرکز این استان برگزار می شود.
کد خبر: ۷۹۸۵۵۴
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۰ 19 November 2019

 به گزارش تابناک ایلام ؛ حجت الاسلام علی چراغی پور  افزود: این راهپیمایی با عنوان حمایت از فرمایشات مقام معظم رهبری و امنیت و اقتدار کشور فردا چهارشنبه در مرکز این استان برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: این راهپیمایی ساعت ۱۰ صبح ۲۹ آبان ماه از محل میدان امام خمینی(ره) به سمت میدان ۲۲ بهمن شهر ایلام برگزار می شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام از عموم مردم ولایتمدار و انقلابی ایلام برای حضور و شرکت در این راهپیمایی دعوت کرد.

به گزارش ایرنا، در پی سهمیه بندی سوخت از سوی مسئولان ارشد کشور بسیاری از استان ها در هفته اخیر دچار ناآرامی شد و در این راستا خسارات عدیده ای هم از سوی آشوبگران به اموال عمومی و خصوصی برخی نقاط کشور وارد آمد.

در پی ناآرامی های اخیر مقام معظم رهبری مسیر و هدف مردم ولایتمدار و انقلابی ایران را از آشوبگران جدا دانستند که از فرصت به دست آمده برای ایجاد ناامنی در ایران استفاده ابزاری می کنند.

اعتراض‌ها به اصلاح قیمت بنزین که بر اساس مصوبه شورای عالی هماهنگی سران قوا از دقایق اولیه بامداد جمعه ۲۴ آبان به اجرا گذاشته شد در شهرهای مختلف اشکال متفاوت داشت که در برخی شهرها این اعتراض‌ها تنها در حد تجمع بود و در برخی شهرها با ایجاد ترافیک همراه شد.

همچنین دولت با توجه به دغدغه‌هایی که درباره معیشت مردم وجود دارد موظف است تا تمام پولی که از این مسیر به دست می‌آید در قالب یارانه‌ای جداگانه به حدود ۶۰ میلیون‌ نفر از مردم ایران پرداخت کند و مهمترین مسأله دولت در این اصلاح قیمت، اصلاح نظام پرداخت یارانه به نفع همه مردم بوده است.

دولت تأکید کرده است که به سرعت ساز و کار پرداخت یارانه اصلاح قیمت بنزین اعلام می‌شود و ۶۰ میلیون ایرانی از آن بهره‌مند خواهند شد./م

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار