مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام هفته جهانی کارآفرینی را فرصتی برای نهادینه سازی فرهنگ کارآفرینی ، ارتقاء جایگاه کارآفرینان و معرفی الگوی های موفق عرصه کسب و کار به جامعه دانست و گفت: ۸۴ نفر برای شرکت در جشنواره کارآفرینان برتر ایلام ثبت نام کردند.
کد خبر: ۷۹۸۷۶۸
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۱ 20 November 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ شکراله شیرخانی  اظهار داشت: کارآفرینی مهم ترن منبع نوآوری، اشتغالزایی و توسعه پایدار است و باعث افزایش رشد اقتصادی می شود.

وی افزود: اثرات مثبت کارآفرینی شامل بهبود وضعیت رفاهی مردم، کاهش فقر و افزایش اشتغال در جامعه است و گسترش روحیه کارآفرینی اثر مطلوبی بر رشد اقتصادی و اجتماعی دارد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام یادآور شد: کارآفرینان با استفاده صحیح از امکانات اقتصادی و خلق فرصت های تجاری جدید موجب بهبود عملکرد بنگاه های تولیدی و خدماتی می شوند.

شیرخانی تاکید کرد: کارآفرینان نقش موثری در اشتغال و توسعه کشور دارند و شناسایی و معرفی آنان، استفاده از توانمندی و تجارب این قشر برای پیشرفت، توسعه و بهبود بیشتر فضای کسب و کار امری ضروری است.

وی با بیان اینکه توسعه و بهبود فضای کسب و کار امری ضروری است، گفت: برگزاری جشنواره های کارآفرینی و شناسایی و معرفی این افراد و استفاده از توانمندی و تجارب این قشر برای پیشرفت نقش موثری در اشتغال و توسعه کشور دارد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام مهم ترین برنامه های هفته کارآفرینی را، غبارروبی مزار شهدای گمنام، برگزاری استارت اپ ویکند با محوریت سلامت و سبک زندگی، بازدید از مراکز کارآفرینی استان، برگزاری میز گرد خبری پیرامون کارآفرینی و فضای کسب و کار و نشست هم اندیشی جایگاه کارآفرینی در استان و جامعه دانشجویی اعلام کرد.

شیرخانی به برگزاری سیزدهمین جشنواره کارآفرینان برتر اشاره کرد و گفت: ۸۴ کارآفرین ایلامی با ثبت نام در سامانه کارآفرینان برتر برای حضور در سیزدهمین جشنواره امتنان از کارآفرینان برتر اعلام آمادگی کردند.

به گفته وی، جشنواره امتنان از کارآفرینان برتر در راستای شناسایی کارآفرینان خلاق و نوآور و تجلیل از آنها به منظور اشاعه فرهنگ کارآفرینی برگزار می شود./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار