نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام؛
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: سهمیه بندی بنزین با نظر کارشناسی قوای سه گانه تصویب و توسط دولت اجرا شد و مورد حمایت رهبری نیز قرار گرفت اما برخی برای کشور هزینه های معنوی و مادی زیادی ایجاد کردند.
کد خبر: ۷۹۸۸۸۶
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۹ 21 November 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ حجت الاسلام و المسلمین اله نورکریمی تبار شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای اداری استان ایلام با موضوع سهمیه بندی بنزین یادآور شد: مقام معظم رهبری در فرمایش های خود راه مردم بابصیرت و ولایتمدار ایران اسلامی را از آشوبگران جدا کردند و مردم نیز در حمایت از رهنمون های رهبری بار دیگر حماسه آفرین شدند.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب ضمن حمایت از تصمیم سه قوه در خصوص سهمیه بندی بنزین، به مسئولان نیز توصیه اکید کردند که اجناس صنوف مختلف بیش از این گران نشود و مردم متحمل هزینه های سنگین نشوند.

حجت الاسلام کریمی تبار با بیان اینکه یارانه حاصل از فروش بنزین بعد از سهمیه بندی به دهک های آسیب پذیر و متوسط می رسد، تاکید کرد: مسئولان و رسانه ها باید به طور شفاف در خصوص مزایای سهمیه بندی بنزین مردم را آگاه و نقاط قوت این طرح را بیان کنند.

وی یادآور شد: جلوگیری از تورم و گران شدن اجناس صنوف مختلف مطالبه اصلی مردم بعد از سهمیه بندی بنزین است و مسئولان و ناظران باید به صورت لحظه ای محسوس و نامحسوس قیمت کالاهای اساسی و اجناس صنوف مختلف را رصد و از گرانی جلوگیری و در راستای نظارت بر قیمت اجناس از نیروی بسیج نیز استفاده کنند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار