مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان ایلام از برگزاری پنج دوره آموزش شاغلان صنایع‌دستی در شش ماهه نخست امسال خبر داد.
کد خبر: ۷۹۹۱۳۹
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۳ 22 November 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛  عبدالمالک شنبه‌زاده با اعلام این خبر اظهار کرد: در شش ماهه نخست امسال پنج دوره آموزشی با هدف دستیابی شاغلان به اطلاعات و مهارت‌های جدید و بروز برای بهبود وضعیت کاری آن‌ها برگزار شد.

وی افزود: این آموزش‌ها در رشته‌های طراحی نقشه گلیم (دوره مقدماتی و تکمیلی)، طراحی زیورآلات، شناخت و ترکیب‌بندی رنگ‌ها، بسته‌بندی، خلاقیت و نوآوری محصولات صنایع‌دستی برگزار شد.

شنبه‌زاده تصریح کرد: دو دوره از این آموزش‌ها طراحی نقشه گلیم بود که در دو سطح مقدماتی و تکمیلی برگزار شد که با توجه به انتخاب ایلام به‌عنوان شهر ملی گلیم نقش برجسته نقش بسزایی در تولیدات گلیم نقش برجسته با نقشه‌های جدید داشت.

وی گفت: دوره‌های طراحی زیورآلات، خلاقیت و نوآوری در محصولات صنایع‌دستی، شناخت و ترکیب‌بندی رنگ‌ها دیگر دوره‌هایی بود که در استان ویژه شاغلان صنایع‌دستی برگزار شد.

شنبه‌زاده اضافه کرد: در آموزش شاغلان با ارائه راهکارهایی ضمن افزایش سطح دانش عمومی شاغلان رشته‌های صنایع‌دستی به‌خصوص در حوزه‌های مدیریت تولید و بازرگانی، قوانین و مقررات اداری (عمومی) و استانداردها، شاهد ارتقای جایگاه صنایع‌دستی و به‌تبع آن کمک به رشد و توسعه کشور در ابعاد مختلف با بهره‌برداری از ظرفیت‌های موجود در کشورمان باشیم./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار