کارشناس آموزش از راه دور اداره‌کل آموزش و پرورش استان ایلام:
کارشناس آموزش از راه دور اداره‌کل آموزش و پرورش استان ایلام گفت: 2هزار و 400 دانش آموز در 29 مدرسه آموزش از راه دور در سطح استان ایلام مشغول به تحصیل هستند.
کد خبر: ۸۰۰۷۴۶
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۵ 27 November 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ عابد رنجبر کارشناس آموزش از راه دور اداره‌کل آموزش و پرورش استان ایلام، گفت: ۲۹ مدرسه آموزش از راه دور در سطح استان ایلام فعال است که از این تعداد ۴ مدرسه در مناطق روستایی دایر است.

وی  افزود: ۲ هزار و ۴۰۰ دانش آموز در سطح این مدارس مشغول به‌تحصیل بوده که از این تعداد ۱۳۵۰ دانش آموز پسر و ۱۰۵۰ دانش آموز دختر هستند.

کارشناس آموزش از راه دور اداره‌کل آموزش و پرورش استان تصریح کرد: این افراد عمدتا بزرگسالان بالای ۱۷ سال، جاماندگان از تحصیل و لازم‌التعلیمان بازمانده از تحصیل که امکان تحصیل در مدارس روزنه را ندارند هستند.

 وی ادامه داد: شهریه ثابت برای هر واحد درسی در هر نیم سال (۹۸_۹۹ ) برای این مدارس ۸۶ هزار تومان و دوره تابستانی نیز ۴۳ هزار تومان است.

 رنجبر خاطرنشان کرد: دانش آموزانی که کمتر از  ۸ واحد درسی اخذ کنند شهریه این گروه نصف است.

وی با بیان اینکه آموزش از راه دور با اولویت پذیرش بازماندگان از تحصیل راه اندازی شد، عنوان کرد: هم‌اکنون ۴ مدارس آموزش از راه دور در شهرستان ایلام فعال هستند.

به گفته وی، کارشناس مدارس آموزش از راه دور ایلام از ابتدای شکل‌گیری آموزش از راه دور تاکنون بیش از ۱۰ هزار دانش آموز در مدارس مربوطه سطح استان مشغول به‌تحصیل شدند./ح

 

فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار