جامعه جوان کشور ما امر به قدری دچار سردر گمی اجتماعی و اقصادی شده است که مشکلات ناشی از آن را می توان در شکل گیری معظلات اجتماعی دید چرا که افزایش رو به رشد  طلاق ، خودکشی ، دگر کشی ، مواد مخدر و... از موضوعات است که تنها دستاورد بیکاری وعدم رفاه اجتماعی در سایه عدم برنامه ریزی درست واستفاده  از منابع  است واگر روند به این گونه پیش برود قطعا مشکلات اجتماعی در جامعه ما روز به روز بیشتر وبیشتر خواهد شد .
کد خبر: ۸۰۱۶۲۴
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۸ 30 November 2019

تابناک ایلام مجتبی کاور::شکل گرفتن اعتراضات اخیر در کشور نشانگر عمق مشکلات اجتماعی ، فقر طبقاتی و عدم مسئولیت پذیری مسئولان  در مقابل خواست مردم درخصوص  وضعیت معیشتی است که مسئولان باید برای آن چاره اندیشی کنند

در سالهای اخیر وجود اختلاس های پی در پی و لقب گرفتن سطان برای افراد متخلفی که به بیت المال دست درازی کردند سبب شده که مردم به اشکال مختلف واکنش نشان بدهند و این واکنش ها باعث شد که دستگاه قضا به صورت جدی وارد میدان شود به طوری که  دستگیری و محاکمه افراد متخلف و سلطان های اموال عمومی یکی پس از دیگری به پای میز محاکه کشانده  شدند  گرچه در مواردی آنچان که باید با برخی افراد که بیت المال را به تاراج بردند برخود نشد ولی روند برخود قضایی و حذف کلمات م ش ر وعلنی کردن نام و چهره آنها سبب شد که افکار عمومی تا حدودی از نحوه برخود با آنها احساس رضایت  کنند .

 اما با نگاهی کلی به روند اعتراضات سالهای اخیر می توان به این نتیجه رسیده عمده خواست معترضین اشتغال ،  معیشت و رفاه عمومی است و خواسته بسیار زیادی نیست گرچه نگاره صف معترضین را از آشوب گران به اموال عمومی را تفکیک می کند چرا که آشوب گران اهداف دیگری را دنبال می کنند که برابر قانون باید با آنها برخورد شود اما رفاه عمومی ، اشتغال و.. از موضوعات بسیار مهم است که مسئولان و سران سه قوه باید به جدیت به آن توجه داشته باشند چرا که امروز بسیاری از فارغ تحصیلان  در رشته های مختلف فاقد کوچکترین در آمد اقتصادی هستند به طوری که خود را سر بار خانواده و جامعه می دانند از این رو باید به این مهم توجه جدی شود

 جامعه جوان کشور ما امروز به قدری دچار سردر گمی اجتماعی و اقصادی شده است که مشکلات ناشی از آن را می توان در شکل گیری معظلات اجتماعی دید چرا که افزایش رو به رشد  طلاق ، خودکشی ، دگر کشی ، مواد مخدر و... از موضوعات است که تنها دستاورد بیکاری وعدم رفاه اجتماعی در سایه عدم برنامه ریزی درست واستفاده  از منابع  است واگر روند به این گونه پیش برود قطعا مشکلات اجتماعی در جامعه ما روز به روز بیشتر وبیشتر خواهد شد .

خوشبختانه گنج های فروانی هم چون ، نفت، گاز ، آب خاک ، گردشگری در کشور چهار فصل ایران وجود دارد و اینها تنها گوشه ای از گنج های کشور هستند و رنج های زمانی از جامعه ما از بین می روند که به درستی از گنج ها برای همگان استفاده شوند به طوری که باید دو روی سکه را دید نه ... !

آقان مسئول !امروز در اکثر خانواده ها دیگر خنده و دورهمی وجود ندارد چرا که  گرانی و مشکلات اقتصادی و معیشتی باعث شده همه اعضا خانواده تلاش کنند تا زنده بمانند نه زندگی کنند باشد که با برنامه ریزی و شنیدن صدای معترضین که تنها رفاه و معیشت خود را فریاد می زنند توجه کنید  چرا که ایران و ایرانی  شیفته خاک کشور خود هستند که وجب به وجب آن با خون شهدا عجین شده است  نه بیگانگان که چشم طمع به این آب خاک دارند .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار