فرماندار دهلران گفت : با دعوت از 30نفر از معتمدين شهرستان اعضای هئیت اجرایی انتخابات حوزه انتخابیه دهلران مشخص شدند.
کد خبر: ۸۰۲۶۸۲
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۶ 03 December 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ مجید عسکری رئیس حوزه انتخابیه دهلران در گفتگو با تابناک اظهار کرد : 13نفر اعضاي هيئت اجرايي انتخابات اين حوزه براي یازدهمین دوره مجلس شوراي اسلامي را انتخاب كردند که از این تعداد 8 نفر عضو اصلي و 5 نفر عضو علي البدل هستند.

رئيس حوزه انتخابيه دهلران آبدانان ، دره شهر وبدره گفت: اين افراد پيگيري فرايند روند اجرايي انتخابات از آغاز تا پايان در حوزه مذكور را برعهده دارند.

وي با اشاره به اينكه همه فرايند انتخابات در دهلران بعنوان مركز حوزه انتخابيه اجرايي مي شود، گفت : اعضاي هيئت اجرايي بايد در كمال بي طرفي،امانتداري ،رازداري و رعايت قانون به وظيفه خطير خود عمل كنند.

عسگری در ادامه نقش مردم را در نظام جمهوري اسلامي محوري، كليدي و اساسي دانست و گفت:حضور مردم در تمام صحنه هاي دفاع از انقلاب و نظام از اهميت برخوردار است.

وي در ادامه آمادگي حوزه انتخابيه دهلران براي برگزاري انتخاباتي باشكوه يادآور شد و گفت: تمهيدات و ساز و كارهاي لازم براي اين مهم فراهم شده است.

وی یادآور شد: همچنین اعضای هیات های اجرایی در بخش های موسیان،زرین آباد و سراب میمه انتخاب شده اند و فردا اعضای هیات اجرایی در بخش دشت عباس نیز مشخص خواهند شد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار