فرمانده انتظامی ایلام ؛
فرمانده انتظامی ایلام از کاهش ۴۵ درصدی تصادفات جاده ای در ایلام خبر داد.
کد خبر: ۸۰۵۳۰۸
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۸ 12 December 2019

به گزارش تابناک ایلام، سردار نورعلی یاری با بیان اینکه، امنیت رانندگان و مسافران هنگام تردد در محورهای مواصلاتی، خط قرمز پلیس است، اظهار داشت:پلیس بایستی با رانندگان متخلفی که با انجام حرکات حادثه ساز جان خود و دیگران را به مخاطره می اندازند برخورد قانونی و بدون اغماض کند.

وی با قدردانی از پلیس راه و یگان های امدادی و خدمات رسان استان، افزود: سال ۹۷، نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۵درصد کاهش تصادفات جاده ای داشته ایم و۱۴درصد نیز کاهش تصادفات جرحی در استان را شاهد هستیم که این مهم حاصل تلاش شبانه روزی این عزیزان در محورهای مواصلاتی استان است.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه طرح زمستانه پلیس راه از امروز تا ۲۰اسفند ماه سال جاری ادامه خواهد داشت، افزود:می طلبد کلیه دستگاه های امدادی وخدمات رسان وخصوصا پلیس راه در گردنه های پر حادثه همچون کبیرکوه، قلندر، و قلاجه حضور فعال تری داشته باشند و رانندگان نیز توجهات لازم را به توصیه های ایمنی در این ایام داشته باشند.

سردار یاری با بیان اینکه کارکنان پلیس راه استان ایلام ضمن رعایت حقوق شهروندی با رانندگان متخلف برابر قانون برخورد می کند، خاطرنشان کرد:کلیه دستگاه های امدادی همانند سال های گذشته در کنار پلیس راه مشغول خدمت رسانی به شهروندان هستند.

فرمانده انتظامی استان از شهروندان خواست تا همکاری لازم با پلیس راه و دستگاه های امدادی در جغرافیای استان ایلام داشته باشند تا شاهد بروز حوادث تلخ جاده ای نباشیم./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار