مدیرکل کمیته امداد استان ایلام؛
مدیرکل کمیته امداد استان ایلام از مشارکت بانک قرض الحسنه مهر در ایجاد اشتغال برای حدود ۲۷۰ مددجوی جویای کار در این استان خبر داد.
کد خبر: ۸۰۵۳۳۴
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۰ 13 December 2019

 به گزارش تابناک ایلام؛ضیاء رضایی  بیان کرد: برای ایجاد این تعداد شغل بیش از ۱۰۳ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است که ۴۹ میلیارد ریال آن از محل اعتبارات قرض الحسنه تبصره ۱۶ و مابقی آن نیز از محل اعتبارات هم افزایی این بانک تأمین می شود.
وی با عنوان اینکه امسال تاکنون با همکاری بانک قرض الحسنه مهر برای ۲۳۰ نفر شغل ایجاد شده است افزود: برای دیگر مددجویانی که این بانک تعهد کرده است تا پایان امسال با پرداخت تسهیلات شغل ایجاد می شود.
مدیرکل کمیته امداد استان ایلام با بیان اینکه بانک قرض الحسنه مهر ایلام همکاری بسیار خوبی با این نهاد در زمینه ایجاد اشتغال برای نیازمندان دارد، گفت: امیدواریم این همکاری ها در آینده سرعت بیشتری به خود بگیرد.
مدیر امور شعب بانک قرض الحسنه مهر استان ایلام نیز در این دیدار یادآور شد: ایجاد شغل برای نیازمندان و مددجویان و ترویج فرهنگ احسان و انفاق در جامعه از بهترین و ماندگارترین خدمات کمیته امداد به مردم است.
کاوه نائینی با اشاره به اینکه اشتغالزایی زمینه توانمند شدن نیازمندان را فراهم خواهد کرد، تاکید کرد: تلاش ما این است که با کمیته امداد در این زمینه همکاری بسیار خوبی داشته باشیم.
وی افزود: بر همین اساس بانک قرض الحسنه مهر استان ایلام به همه تعهدات خود عمل کرده و قبل از پایان سال به همه افرادی که توسط کمیته امداد به این بانک معرفی شده اند تسهیلات پرداخت خواهد کرد.
۷۰ هزار نفر در استان ایلام زیر پوشش خدمات حمایتی کمیته امداد قرار دارند./ع

 

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار