فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام؛
فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام گفت: فرمان آتش به اختیار جبهه مقاومت در اقصی نقاط جهان تمام داشته های آمریکا و هم پیمانانش را نشانه گرفته و هیچ جای دنیا دیگر برای ایادی استکبار جهانی امن نیست.
کد خبر: ۸۱۱۵۰۳
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۹ 05 January 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ سردار جمال شاکرمی  در آیین بزرگداشت شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در جمع مردم عزادار ایلام اظهار داشت: آمریکا و همپیمانانش هیچ فردی یا افرادی هم شان و جایگاه سردار سلیمانی برای انتقام ندارند و تمام داشته های آنها هدف انتقام این اشتباه مهلک ترامپ خواهد بود و آمریکا و همپیمانانش در هیچ جا امنیت نخواهند داشت.

وی افزود: سردار سلیمانی پرچم اسلام و آزادیخواهی و مقابله با استکبار جهانی را در اقصی نقاط جهان به اهتزاز درآورد و گستره جغرافیایی و سیاسی اسلام را وسعت بخشید، حاج قاسم یک فرد نبود بلکه یک راهبرد و یک جریان ماندگار و اساسی است که تاکنون تمام نقشه های آمریکا و ایادی این رژیم جنایتکار و حامیان آنها را خنثی کرده و ناکام کرده است.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام با بیان اینکه سردار سیلمانی مسیر شهادت را انتخاب کرده بود، یادآور شد: آمریکا با ترور ناجوانمردانه این مجاهد نستوه و مخلص اشتباهی مهلک و خطرناک را مرتکب شد چرا که شهادت حاج قاسم موتور محرکه محور مقاومت در برابر دشمنان را شتاب بیشتری بخشیده است.

شاکرمی تاکید کرد: انتقام آتش به اختیار جبهه مقاومت حاوی ضرباتی کوبنده خواهد بود، در این چند روز هم احساس ناامنی روانی و نظامی عمیقی بر آمریکا و همپیمانانش وارد شده و نوع، زمان و چگونگی انتقام ایران و جبهه مقاومت از آمریکا موجب هراس و سردرگمی آنها شده است.

وی اضافه کرد: حاج قاسم سلیمانی به واقع هم لایق و برازنده شهادت بود و هم در عمل نشان داد که مالک اشتر زمان خویش است، یاوری بی ادعا، مخلص و متواضع برای رهبری است که همین تبعیت از رهبری و فروتنی مثال زدنی از حاج قاسم چهره ای دوست داشتنی و محبوب ساخته بود.

شاکرمی گفت: سردار سلیمانی اقدامات موثر زیادی در منطقه انجام داد که حتی بعد از رفتنش نیز این اقدامات به قوت خود باقی است، جریان سازی ایشان در ساماندهی و تعلیم جبهه های مقاومت بارها و به کرات موجب شکست برنامه های دشمن چه در جنگ های نیابتی و چه در جنگ های مستقیم شده بود.

وی افزود: شهادت حاج قاسم سلیمانی باعث انسجام و وحدت بیش از پیش مردم و مسوولان ایران اسلامی، مسلمانان منطقه و آزادی خواهان و مبارزان اقصی نقاط عامل شده است.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام اظهار داشت: آمریکا در جریان ترور سردار قاسم سلیمانی کار سخت و پیچیده ای انجام نداد، نظامیان این کشور جرات و قدرت رویارویی در نبرد مستقیم با حاج قاسم را نداشتند چرا که در همه نبردها شکست خورده بودند و تنها راه از میان برداشتن این سردار رشید اسلام را در ترور آنهم در دل شب و از پشت سر دانستند.

سردار شاکرمی یادآور شد: سران آمریکا همواره از راه تزویر و دورویی با مردم جهان برخورد می کند چرا که همواره دم از دفاع از حقوق بشر و مبارزه با ترورویسم می زنند، اما از دیگر سوی به صورت مستقیم یا غیر مستقیم به مردم بیگناه حمله ور و جنگ های نیابتی ایجاد و افراد نظامی و غیرنظامی را ترور می کند.

وی گفت: هرچند شهادت و از دست دادن سردار سلیمانی خسران و ضایعه ای بزرگ برای ایران و کشورهای مسلمان منطقه است اما انتقام خون این شهید مظلوم از عاملان این جنایت هولناک گرفته می شود و دشمن بداند که راه و سیره و تاکتیک های رزمی سردار سلیمانی در ایران و منطقه با استحکام و شتاب بیشتری ادامه دارد.

وی اضافه کرد: عزاداری خودجوش و حضور حداکثری مردم ایران و سایر مناطق اسلامی و حتی دیگر کشورهای جهان در سوگ و ماتم از دست دادن شهید سلیمانی به آمریکا اثبات کرد که این شهید مسیری درست و سعادتمندانه را انتخاب کرد و در قلوب همگان جای دارد./م

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محمدرضا کیانفر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
سردار ابوالفضل شکارچی سخنگوی نیروهای مسلح گفت: انتقام خواست ملت‌های آزادی‌خواه است.

آقای شکارچی،
انتقام خصلت نفسانی‌ست بخشش صفت آزادگان می‌باشد، از کریمان عفو بودست از لئیمان انتقام.

سرور گرامی،
تنها راه نجات کشور اتحاد ماست که هم‌صدا جمهوری اسلامی را تشویق به انجام دو فوریت نماییم:
1- مذاکره با آقای ترامپ برای دفع تهدیدات خارجی،
2- به رسمیت شناختن حق آزادی بیان مصوب قانون اساسی جهت حل مشکلات داخلی،
با تشکر از توجه شما،
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار