فرماندار چرداول؛
فرماندار چرداول گفت: در ایام دهه فجر امسال ۳۸ طرح عمرانی و اقتصادی در این شهرستان کلنگ زنی یا به بهره برداری خواهد رسید.
کد خبر: ۸۱۲۶۸۸
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۰ 10 January 2020

 به گزارش تابناک ایلام؛الیاس فتاحی گفت: این تعداد پروژه در زمینه های بهداشتی، درمانی، گازرسانی، فرهنگی، آموزشی، اقتصادی، تولیدی و عمرانی است و برای ساخت و آغاز به کار آنها اعتباری بالغ بر ۳۶۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی افزود: از این تعداد پروژه ۲۱ مورد افتتاحی و ۱۶ مورد دیگر کلنگ زنی می شود که سیلوی ذخیره گندم در هلیلان و شباب، افتتاح سه باب مدرسه در میوله آسمان آباد، هلت و بخش شباب، گازرسانی به روستاهای هلیلان، کتابخانه عمومی در هلیلان از مهمترین این پروژه هاست.

فرماندار چرداول یادآور شد: تکمیل پروژه های نیمه تمام اولویت اصلی بوده و ادارات به سرعت نسبت به این موضوع و جذب اعتبارات مربوطه تلاش کنند، کوتاهی از هیچ مدیری پذیرفته نیست، باید به وعده های داده شده مبنی بر افتتاح طرح ها در ایام دهه فجر عمل کنیم.

فتاحی در ادامه با اشاره به انتقام سخت سپاه پاسداران از آمریکا در پی ترور شهید سردار دل ها شهید سلیمانی تاکید کرد: عملیات غرور آفرین سپاه قهرمان موجب شادی عمومی و مرهمی بر دل زخم خورده مردم شد و با این حرکت دل امام زمان(عج)، رهبری معظم انقلاب، دولتمردان و همه ملت را شاد کردند.

وی تاکید کرد: جمهوری اسلامی هم اکنون در موضع قدرت و اقتدار است و جواب هر تعدی و گستاخی را بدون ترس و واهمه و محکمتر خواهد داد ، هدف قرار دادن پایگاه آمریکا در عراق در واقع جوابی بر گستاخی های آمریکا بود و ملت قدردان این حرکت انقلابی هستند.

فتاحی استقبال و مشایعت پیکر سردار سلیمانی در تمام مناطق کشور را حرکتی بزرگ و بی نظیر دانست و گفت:  تفکر شهید سلیمانی امروز در تمام کشورهای آزادیخواه جاری و ساری شده است ، این سردار بزرگ فقط تعلق به ایران ندارد و عزاداری میلیونی ایرانی و خیلی از کشورها در طول چهار روز گذشته سندی متقن بر این موضوع است و از شهرداران ۴ گانه سطح شهرستان می خواهیم که نسبت به نامگذاری یک نقطه و محله در شهر بنام این سردار بزرگ اقدام کنند.

وی در ادامه به انتخابات اسفند در سال جاری اشاره کرد و گفت: انتخابات آبروی کل نظام بوده و مهمترین اولویت در این عرصه مشارکت حداکثری و سلامت در انتخابات است که تمام عوامل برگزار کننده این انتخابات باید به این دو موضوع مهم اهتمام و دقت لازم داشته باشند تا همچون ادوار گذشته برگ زرینی در تاریخ کشور ثبت کنیم.

فتاحی تاکید  کرد: تمهیدات و مقدمات لازم برای برگزاری انتخابات در چرداول فراهم شده و تعامل و همراهی خوبی بین عوامل هیات های: اجرایی، نظارت و بازرسی وجود دارد که نوید بخش یک اتفاق خوب در اسفند ماه است.

فرماندار چرداول  سفر رییس جمهور به ایلام را یک حادثه خوش یمن برای استان دانست و افزود: این سفر بهترین فرصت برای معرفی فرصت های سرمایه گذاری بوده و در این سفر ۱۶۰ هزار میلیارد ریال پروژه افتتاح می شود که بیانگر نگاه دولت به استان بوده است.

وی یادآور شد: در این سفر، دکتر روحانی به شهرستان چرداول نیز سفر خواهد کرد و طرح های مهمی کلنگ زنی و افتتاح می شود که از همه مدیران می خواهیم آمادگی لازم را داشته باشند./ع

 

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار