مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام از آغاز فعالیت کانون فرهنگی و هنری سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی در شهر ایلام خبر داد.
کد خبر: ۸۱۲۶۹۰
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۵ 10 January 2020

 به گزارش تابناک ایلام؛حجت الاسلام علی چراغی‌پور اظهار کرد: کانون فرهنگی و هنری سردار سپهبد«حاج قاسم سلیمانی» در مسجد «ثارالله» واقع در میدان «گل‌ها»ی شهر ایلام فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی با بیان اینکه تداعی شخصیت و سیره سردار «قاسم سلیمانی» برای اعضای کانون های فرهنگی و هنری و بچه های مسجد از اهداف نامگذاری این کانون به نام سردار دل‌ها، است، گفت: با درخواست هیئت امنای مسجد ثارالله و همچنین امام جماعت این مسجد و هماهنگی با ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور، این کانون به نام سردار سلیمانی مزین شده است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام گفت: سردار شهید «حاج قاسم سلیمانی» نماد عزت و افتخار ایران اسلامی در مبارزه با استکبار جهانی و تروریسم بین الملل بوده و امروز نیز لازم است که نسل جوان هر چه بیشتر و بهتر با سیره و زندگی سردار شهید قاسم سلیمانی آشنا شوند.

چراغی‌پور با بیان اینکه شهید سردار سلیمانی نمونه ای برجسته و شاخص از تربیت یافتگان مسجد و مکتب غنی اسلام و شخصیتی موثر در عرصه ایثار و جهاد بوده است، یادآور شد: سردار سلیمانی عنوان نماد مبارزه با استکبار جهانی و چهره ای ماندگار در تاریخ ایران اسلامی است.

وی با بیان اینکه به مناسبت گرامیداشت شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی برنامه های ویژه ای در سطح ۳۰۷ کانون فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام اجرا شده است، گفت: تلاوت قرآن کریم به مدت۴۰شب همراه با سخنرانی مداحی و سوگواری با بیان رشادت ها و دلاورمردی های قهرمان بزرگ و چهره بین‌المللی مبارزه با تروریسم سردار حاج قاسم سلیمانی و برپایی محافل قرائت قرآن کریم به یاد سردار دلها از جمله برنامه های اجرا شده به همین مناسبت بوده است./ع

 

 

 

ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار