امام‌ جمعه ایلام:
امام‌ جمعه ایلام گفت: جبهه استکبار به سرکردگی رژیم تروریستی آمریکا باید بداند که جمهوری اسلامی ایران هیچ اقدام شرورانه‌ای را بدون پاسخ نخواهد گذاشت.
کد خبر: ۸۱۲۸۴۱
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۵ 10 January 2020

 به گزارش تابناک ایلام، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار در خطبه‌های نماز جمعه شهر ایلام اظهار داشت: همه دیدند آمریکا جرات حمله به ایران را نداشت، اگر چه عنوان کردند در آماده باش کامل هستند اما نتوانستد حتی جلوی یکی از موشک‌های ایران را بگیرند.

وی تصریح کرد: ادامه دادن راه سردار سر افزاز سلیمانی قدرت جمهوری اسلامی را به دنبال خواهد داشت، بی شک آمیخته شدن خون پاک حاج قاسم با حشدالشعبی در سرزمین سیدالشهداء علیه السلام، به دست شیطان بزرگ و جنایت پیشگان آمریکایی، مقاومت اسلامی را در گستره جهان پویاتر خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه حضور حدود ۲٠ میلیون نفر در داخل و خارج از ایران برای تشییع این سردار عزیز فضای معنوی را در جامعه ایجاد کرد، گفت: مقام معظم رهبری بعد از شهادت سلیمانی فرمودند تشییع بی نظیر ایشان نشان داد انقلاب و اسلام زنده است.

حجت الاسلام کریمی تبار اضافه کرد: حضور مردم ایلام در مساجد، تکایای استان، جهت عزاداری سردار شهید سلیمانی نشان از وحدت و همراهی مردم این استان به نظام و انقلاب است.

امام جمعه ایلام در بخش دیگری از سخنان خود به سالروز عملیات فتح میمک ۱۹ دی ماه سال ۵۹ اشاره کرد و گفت: این عملیات در استان ایلام نخستین عملیات آفندی در اوایل دفاع مقدس بود که دشمن بعثی در آن شکست خورد./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار