مدیرکل کمیته امداد استان ایلام:
مدیرکل کمیته امداد استان ایلام از زمینه سازی برای مشارکت گستره مردم نیکوکار این استان در دستگیری از ایتام این استان و مشارکت در سرپرستی آنان در قالب طرح« من هم یک حامی ام» خبر داد.
کد خبر: ۸۱۳۶۳۱
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۰ 13 January 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ ضیاء رضایی ضمن تشریح طرح اکرام ایتام و طرح محسنین بیان کرد: در قالب این طرح‌ها هر یک از افراد خیر و نیکوکار در این استان و یا استان‌های دیگر می‌توانند سرپرستی یک یا چند کودک یتیم و نیازمند این استان را عهده دار و با واریز مبالغی به صورت ماهیانه در رفع نیازهای این کودکان و خانواده‌هایشان مشارکت نمایند.

وی با بیان اینکه پویش «من هم یک حامی ام» از چندی پیش به صورت همگانی و سراسری آغاز شده است گفت: هدف کلی آن جذب یک میلیون حامی در سراسر کشور بوده که سهم استان ایلام در این زمینه ۱۰ هزار و ۳۷۰ نفر است و مدت اجرای برنامه نیز ۴ ماه منتهی به پایان سال است.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام با بیان اینکه هم اکنون بیش از ۴ هزار نفر کودکان یتیم و فرزندان محسنین در این استان نیاز به سرپرست و حامی دارند تصریح کرد: خوشبختانه استقبال مردم استان در مدت کمی که این پویش آغاز شده رضایت بخش بوده و تاکنون ۲۴ درصد این برنامه محقق شده است.

رضایی به شعار این پویش اشاره کرد و گفت: در قالب این طرح هر شهروند، هر کارمند، هر معلم، هر بازاری، هر کلاس درس و هر خانواده شهید به نیابت از شهید والا مقام خود می‌تواند یک یا چند فرزند معنوی را برای سرپرستی انتخاب کند.

وی به روش‌های ثبت نام و مشارکت افراد نیکوکار در این طرح اشاره کرد و گفت: مراجعه به سامانه اکرام به آدرس ekram.emdad.ir ، حضور در دفاتر کمیته امداد در سراسر استان و تماس تلفنی با شماره ۰۸۴۳۲۲۳۲۱۴۹ حوزه اکرام استان ایلام از جمله روش‌های مشارکت در این طرح است./ح

 

مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار