رییس انجمن هنرهای تجسمی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام گفت: نخستین بازار فروش آثار هنرهای تجسمی برای نخستین بار در این استان راه‌اندازی می‌شود.
کد خبر: ۸۱۳۸۵۸
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۴ 14 January 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ مهدی صندوق‌آبادی  افزود: به تمامی هنرمندان رشته‌های تجسمی در قالب فراخوان اطلاع‌رسانی می‌شود تا آثار خود را آماده کنند.

وی ادامه داد: در مرحله بعدی هیات داوری به منظور انتخاب اولیه آثار تشکیل و در ادامه قیمت‌گذاری آثار پذیرفته شده در این نمایشگاه انجام خواهد گرفت.

رییس انجمن هنرهای تجسمی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام اظهار کرد: این بازار اسفندماه امسال در شهر ایلام برگزار می‌شود و هنرمندان حوزه تجسمی با ارایه آثار خود می‌توانند در این برنامه مشارکت داشته باشند.

صندوق‌آبادی هدف از اجرای این برنامه را ترغیب و تشویق هنرمندان حوزه تجسمی به تولید آثار هنری و شناسایی استعدادهای علاقه‌مندان این حوزه عنوان کرد.

وی در خصوص فعالیت‌ها و برنامه‌های پیش روی انجمن هنرهای تجسمی در سه ماهه پایانی سال گفت: تشکیل بانک جامع اطلاعاتی هنرمندان تجسمی استان و صدور کارت عضویت با سه عنوان (رسمی - افتخاری - هنرجو) یکی از مهمترین این برنامه‌هاست.

رییس انجمن هنرهای تجسمی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام برگزاری چند نمایشگاه مختلف از جمله نمایشگاه تصویرگران انجمن تجسمی، برگزاری ورکشاپ طبیعت و اردوی تفریحی و هنری با مشارکت انجمن‌های خوشنویسی، موسیقی و تجسمی استان در راستای تعامل بین انجمن‌ها را از دیگر برنامه‌های در دست اجرای این انجمن تا پایان سال برشمرد.

هم اینک هفت انجمن هنرهای تجسمی، سینمای جوان، خوشنویسی، موسیقی، نمایش، شعر و مد و لباس در استان ایلام فعالیت دارند./م

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار