مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام؛
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام گفت:در جاده‌های کوهستانی و برف گیر مانند تونل آزادی در محور سرابله، تونل اربعین در محور قلاجه و تونل پیامبر اعظم در ایوان و سایر نقاط دیگر استان بیش از ۵۲۰ تن ، شن ، ماسه و نمک‌پاشی در سطح جاده ها انجام شده است.
کد خبر: ۸۱۳۹۵۹
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۵ 14 January 2020

 به گزارش تابناک ایلام؛نورالله دلخواه اظهار کرد: گروه‌های راهداری در تمام جاده‌های استان مستقر هستند و خوشبختانه  تاکنون هیچ مورد خاصی از گرفتار شدن مسافران در مناطق کوهستانی و سخت‌گذر گزارش نشده است.

وی با بیان اینکه  در برخی جاده‌های کوهستانی و برف گیر مانند تونل آزادی در محور سرابله، تونل اربعین در محور قلاجه و تونل پیامبر اعظم در ایوان و سایر نقاط دیگر استان بیش از ۵۲۰ تن عملیات نمک‌پاشی، شن و ماسه در سطح جاده ها انجام شده و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

دلخواه با بیان اینکه برخی راه‌های ارتباطی و گردنه‌ها برفی است، از رانندگان خواست از سفرهای غیرضروری پرهیز کرده و در صورت ضرورت وسایط نقلیه خود را مجهز به تجهیزات ایمنی از جمله زنجیرچرخ کنند تا سفر راحت و ایمنی داشته باشند.

وی ادامه داد: امسال برای بازگشایی جاده‌های استان شن و نمک خریداری به میزان کافی در انبارها و راهدارخانه‌ها ذخیره شده و ۳۴ اکیپ راهداری (ثابت و سیار) در جاده‌های استان مستقر هستند و رفع مشکلات احتمالی، برف‌روبی و نمک پاشی نقاط مختلف جاده‌ای را بر عهده دارند.

دلخواه از مردم خواست قبل از سفر با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جادهای استان ایلام تماس گرفته و از آخرین وضعیت راه‌ها مطلع شوند./ع

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار