استاندار ایلام ؛
استاندار ایلام گفت : در این شرایط بایست اولویت اصلی مسئولان رسیدگی به امور مردم باشد.
کد خبر: ۸۱۶۲۱۹
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۹ 21 January 2020

به گزارش تابناک  ایلام ؛  قاسم سلیمانی دشتکی  در حاشیه دیدار جمعی از شهروندان ایلامی بر لزوم رسیدگی به کار مردم در شرایط امروز کشور تاکید کرد و گفت: حال که دشمن تمام توان خود برای تحت فشار قرار دادن مردم و کشور در اثر تحریم های ظالمانه بکار بسته است می طلبد در این اوضاع و احوالات هوای مردم را داشته باشیم.

استاندار ایلام دیدار با مردم را مهمترین جلسه خود عنوان کرد و گفت: در این دیدارها مردم بصورت مستقیم و بی واسطه گلایه ها و مسائل و مشکلات خود را با مسئولان در میان می گذارند و به تناسب مدیران مربوطه نیز پاسخگو خواهند شد.

وی غالب مشکلات مردم را علاوه بر مسائل معیشتی، اشتغال جوانان عنوان کرد و گفت: از تمام ظرفیت دولت برای رفع مسائل و مشکلات مردم استفاده می کنیم.

سلیمانی دشتکی در ادامه با اشاره به این مطلب که در جهت توسعه استان اقدامات بسیار خوبی انجام شده و اقدامات بزرگتری در دست اقدام است، اضافه کرد: در حوزه سرمایه گذاری پیگیری های فراوانی صورت گرفته و منتج به سرمایه گذاری های بزرگی در استان شده است که امیدواریم با به سر انجام رسیدن آنها تحول خوبی در توسعه و اشتغال استان ایجاد شود.

گفتنی است در این دیدار مردمی که مجموعه مسئولان مرتبط استان نیز حضور داشتند مسائل و مشکلات حدود ۳۰ نفر از شهروندان بررسی شد و تصمیمات مقتضی برای رفع مشکلات آنان اتخاذ شد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار