فرماندار مهران گفت: ۳۱ شعبه اخذ رای ثابت و سیار برای انتخابات مجلس یازدهم در این شهرستان تعیین شده است.
کد خبر: ۸۱۶۲۲۵
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۱ 21 January 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ اسد قاسمی اظهار داشت : زبان و رویه همه ما در انتخابات زبان قانون است ، باید در برابر قانون تمکین کنیم چراکه قانون به هیچ جناح و خط سیاسی تعلق ندارد و با عمل به آن و اجرای صحیح می توان رضایت مردم را به دست آورد.

وی اضافه کرد: همه امانتدار رای مردم بوده و به دنبال برگزاری انتخابات سالم و رقابتی با مشارکت حداکثری هستیم ، تخلف در انتخابات از هیچ کس پذیرفته نیست، هم اکنون هم افزایی مناسبی بین هیات های اجرایی، نظارت و بازرسی برای برگزاری انتخاباتی بی طرفانه در بالاترین سطح خود وجود دارد.

فرماندار مهران یادآور شد: بیش از ۷۰۰ نفر عوامل اجرایی، نظارت، بازرسی، انتظامی و خدماتی کار برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را در این حوزه بر عهده دارند، بسترهای لازم برای برگزاری باشکوه این عرصه سیاسی مهم فراهم شده و هیچ مشکلی وجود ندارد و سایر برنامه ریزی ها را در زمان باقی مانده با قاطعیت انجام می دهیم.

قاسمی تاکید کرد: به مردم اطمینان می دهیم وظیفه صیانت از انتخابات را بعنوان یک حق الناس به بهترین نحو ممکن انجام داده تا یک انتخابات باشکوه را داشته باشیم و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

وی اضافه کرد: انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اسفند ماه سال جاری با شعار: انتخاب ۹۸، گام دوم انقلاب، قانون مداری و بی طرفی، انسجام ملی برگزار می شود و همه باید در تحقق این شعار در مسیر قانون حرکت و بار دیگر باعث یاس و ناامیدی را به دشمنان انقلاب خواهیم شد./م

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار