با توجه به بارش سنگین برف در مناطقی از استان ولغزندگی معابر ستاد بحران استان ایلام با صدور اطلاعیه ای مدارس برخی از شهرستانها را تعطیل اعلام کرد.
کد خبر: ۸۱۶۳۰۲
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۶:۵۷ 22 January 2020

بارش برف که از شب گذشته در سطح مناطقی از استان آغاز شده ،کماکان ادامه دارد .وضعیت بارشها به گونه ایست که ستاد بحران استان را به حلسه اضطراری کشانید تا در خصوص فعالیت مدارس ودستگاههای اداری تصمیم مقتضی اتخاذ نمایند.

به گزارش تابناک ایلام ؛با توجه به بارش سنگین برف در مناطقی از استان ولغزندگی معابر ،ستاد بحران استان ایلام با صدور اطلاعیه ای مدارس برخی از شهرستانها را تعطیل اعلام کرد.

براساس اطلاعیه ستاد بحران استان ایلام،تمامی مقاطع تحصیلی شهرستان های ایلام،ایوان ،ملکشاهی ،بخش کارزان ومنطقه آسمان آباد ،بحز مقاطعی که امتحان نهایی دارند، تعطیل است.

همچنین فعالیت ادارات به جز دستگاههای خدمات رسان و امدادی با یک ساعت تاخیر آغاز می شود.

شایان ذکر است بی دقتی و پیش بینی غیر واقعی کارشناسان اداره هواشناسی مبنی بر عدم ماندگاری بارش برف و ارایه اطلاعات نادرست به ستاد بحران استان در شب گذشته  از سویی بارش سنگین  برف در سطح مناطقی از استان ،سردرگمی والدین دانش اموزان این مناطق را بدنبال داشت که با صدور اطلاعیه جدید وضعیت فعالیت مدارس روشن شد .

لذا بهتر است  مدیران هواشناسی استان با تجهیز این اداره به ابزار دقیق و به روز شده و افزایش دقت خود در پیش بینی ها بیش از این برای مردم و دستگاههای خدمات رسان مشکل تراشی نکنند .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار