معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام‌:
معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام‌ گفت: با توجه به ریزش نزولات جوی (بارش برف) از شب گذشته در نقاط مختلف هیچ‌ مشکلی در راه‌های استان بوجود نیامده و تمام راه‌ها باز و تردد در آنها در جریان است.
کد خبر: ۸۱۶۳۳۱
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۵ 22 January 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ محمدرضا رضایی با ذکر اینکه تمام راه‌های مواصلاتی استان باز هستند، اظهار داشت: با ادامه بارندگی‌ها طی شب گذشته در برخی نقاط استان بارش برف را شاهد بودیم که با تلاش عوامل راهداری و انجام عملیات برف‌روبی و نمک‌پاشی، همه راه‌های اصلی، فرعی و روستایی این استان باز و تردد در آن‌ها در جریان است.

وی با بیان اینکه از شب گذشته تا صبح امروز بیش از ۳۰۰ کیلومتر عملیات برف روبی انجام شده است، افزود: در برخی تمامی جاده‌های اصلی بخصوص جاده های کوهستانی و برف‌گیر چون‌ تونل آزادی در محور سرابله، تونل اربعین در محور قلاجه و تونل پیامبر اعظم در ایوان و برخی نقاط دیگر عملیات نمک‌پاشی در سطح جاده‌ها انجام شده و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

رضایی ادامه داد: در حال حاضر ۳۴ اکیپ راهداری (ثابت و سیار) در جاده‌های استان مستقر هستند و رفع مشکلات احتمالی، برف‌روبی و نمک‌پاشی نقاط مختلف جاده‌ای را بر عهده دارند.

وی تاکید کرد: هموطنان می‌توانند برای اطلاع از آخرین وضعیت راه‌ها به صورت شبانه‌روزی با سامانه ۱۴۱ تماس بگیرند./ح

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار