معاون امور حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان ایلام
معاون امور حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان ایلام گفت: هم اکنون بیش از هزار خانواده مددجوی زیر پوشش این نهاد در استان ایلام از طرح بیمه های اجتماعی برخوردار هستند.
کد خبر: ۸۱۶۳۳۶
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۰ 22 January 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ شبیب جعفرزاده با عنوان اینکه طرح بیمه های اجتماعی مددجویان این نهاد بیش از ۱۰ سال است که با همکاری کمیته امداد و تأمین اجتماعی اجرا می شود، افزود: زنان سرپرست خانوار بالای ۴۵ سال و نیز مجریان طرحهای اشتغال زایی از جمله افرادی هستند که از این طرح برخوردارند.

وی با بیان اینکه برخورداری از خدمات و مستمری تأمین اجتماعی مددجویان، مهم ترین هدف از اجرای این طرح است، یادآور شد: مردان مجری طرحهای اشتغال زایی بعد از ۶۰ سالگی و زنان سرپرست خانوار بعد از ۵۵ سالگی مستمری بگیر تأمین اجتماعی می شوند.

جعفرزاده ادامه داد: کمیته امداد استان ایلام در ۹ ماهه امسال بیش از ۲۷ میلیار ریال بابت حق بیمه مددجویان مشمول بیمه های اجتماعی به حساب تأمین اجتماعی واریز کرده است.

وی تاکید کرد: طرح بیمه های اجتماعی که بیش از یک دهه است توسط این نهاد ادامه دارد یکی از محوری ترین طرحهای کمیته امداد در راستای توانمندسازی خانواده های مددجوی این نهاد بوده که موجب امید به آینده، پشتوانه کار و تلاش و امنیت روانی این خانواده ها خواهد شد.

۷۰ هزار نفر در استان ایلام زیر پوشش خدمات حمایتی کمیته امداد قرار دارند./ح

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار