شرکت گاز استان ایلام در راستای اجرای بخشنامه معاون اول محترم ریاست جمهوری، دستور وزیر محترم نفت و ابلاغ استاندار محترم ایلام اقدام به تشکیل گشت های ویژه پایش مصرف گاز ادارات و ارگانهای دولتی نمود.
کد خبر: ۸۱۶۵۵۱
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۹ 22 January 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ عباس شمس اللهی مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام اظهار داشت : با برودت دما و ورود جبهه هوای سرد و افزایش مصرف گاز در کشور و براساس بخشنامه صرفه جویی مصرف بهینه و ایمن گاز ابلاغی از سوی معان اول محترم رئیس جمهور، تشکیل جلسات مرتبط در استانداری و ابلاغ استاندار محترم به کلیه ادارات و نهادهای دولتی در جهت رعایت حداکثرصرفه جویی در مصرف گاز، شرکت گاز استان ایلام اقدام به تشکیل گشت های پایش مصرف گاز در ادارات و ارگانهای دولتی نموده و بصورت مستمر در ساعات کاری ایام هفته و نیز در تعطیلات پایان هفته به پایش مصرف گاز و رعایت دمای رفاه (18 تا 21 درجه) در ادارات و ساختمانهای دولتی می پردازند.

وی با اشاره به اینکه در این پایش، میزان مصرف گاز ادارات مورد بررسی قرار می گیرد افزود :در صورت عدم رعایت صرفه جویی در مصرف یا عدم رعایت دمای رفاه، در مرحله اول نسبت به ابلاغ برگ اخطار کتبی به ادارات اقدام می نماید.

شمس اللهی تصریح کرد: در مرحله بعد و در صورت عدم رعایت مصرف، لیست اداراتی که در مصرف گاز رعایت صرفه جویی ننمایند به استانداری اعلام و در مراحل بعدی برابر قوانین و مقررات مربوطه رفتار خواهد شد.

وی ضمن دعوت از کلیه مدیران ادارات در جهت رعایت حداکثر صرفه جویی در ساعات اداری و خاموش نمودن وسایل گرمایشی یک ساعت قبل از اتمام ساعت کاری و نیز تعطیلات آخر هفته، از کلیه همشهریان نیز درخواست نمود با توجه به افزایش مصرف گاز در کشور و در جهت کمک به برقراری جریان پایدار گاز در شبکه با رعایت حداکثر صرفه جویی و پوشیدن لباسی مناسب در داخل منازل، نسبت به کاهش دمای سیستم گرمایش خود اقدام نمایند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار