استاندار ایلام گفت: این طرح امروز پس از تصویب در وزارت کشور با نامه وزیر محترم کشور به هیئت دولت رفت و انشاء الله طی روزهای آتی در دولت مطرح می شود و بایستی به زودی شاهد افزایش تعداد شهرستان های استان به عدد ۱۲ باشیم.
کد خبر: ۸۱۶۵۸۰
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۱ 22 January 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام از تصویب طرح شهرستان شدن چوار در وزارت کشور خبر داد و گفت: این طرح امروز پس از تصویب در وزارت کشور با نامه وزیر محترم کشور به هیئت دولت رفت و انشاء الله طی روزهای آتی در دولت مطرح می شود و بایستی به زودی شاهد افزایش تعداد شهرستان های استان به عدد ۱۲ باشیم.

استاندار ایلام در ادامه ضمن تشکر از وزیر کشور، حوزه معاونت سیاسی و تقسیمات کشوری وزارت کشور، مجموعه نمایندکان استان در مجلس شورای اسلامی و همه دلسوزان استان این موفقیت را به مردم خوب چوار تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد که شاهد تحقق بخش شدن آسمان اباد و ایجاد بازارچه هلاله شمالی نیز باشیم.

وی افزود: طرح بخش شدن آسمان آباد و ایجاد بازارچه هلاله شمالی نیز در دستور کار جدی دولت قرار دارد و تا رسیدن به نتیجه این دو مطالبه بحق مردم استان را پیگیری خواهیم کرد.

گفتنی است وزیر کشور امروز دوم بهمن ماه طی نامه ای ضمن اعلام موافقت با پرونده ارتقاء بخش چوار آن را جهت تصویب نهایی به هئیت دولت ارسال نمود./م

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
علیمرد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۳
حاصل تلاشهای شبانه روزی مدیرسیاسی وانتخابات و تقسیمات استانداری ایلام بود که متاسفانه هیچ اسمی ازش برده نمیشه.
دکتر کمالوند مچکریم
پسر ارکوازی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
درود بر شرف دکتر کمالوند مرد عمل
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار