رئیس کمیته امداد منطقه یک ایلام از پرداخت بیش از شش میلیارد تومان تسهیلات اشتغال زایی قرض الحسنه به مددجویان جویای کار این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۱۶۸۲۴
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۹ 23 January 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ حمید احمدی اظهار داشت : این میزان اعتبار که ازمحل اعتبارات صندوق قرض الحسنه امداد ولایت و تسهیلات تکلیفی تبصره۱۶ بانکهای عامل استان بوده است صرف ایجاد بیش از 190 طرح اشتغال زایی شده است .

وی با عنوان اینکه طرحهای اشتغال زایی این نهاد برای مددجویان از تنوع خاصی برخوردار است تصریح کرد: مشاغل خانگی زود بازده،صنایع دستی،کسب و مغازه داری،کشاورزی و دامداری از جمله مهم ترین شغل های ایجاد شده برای مددجویان این شهرستان بوده است.

احمدی با بیان اینکه مددجویان جویای شغل این نهاد قبل از اجرای طرح اشتغال زایی آموزشهای مهارتی لازم را نیز کسب می کنند گفت: در این زمینه تعداد۶۲ نفر پس ازفراگیری آموزشهای مهارت آموزی و کارآفرینی، جذب بازار کار شده اند.

وی ادامه داد: در راستای تعامل با موسسات کاریابی و کارفرمایان، تعدادی دیگر از مددجویان جویای کار ازطریق رایزنی با موسسات کاریابی و درقالب اعطاء تسهیلات کارفرمایی و پرداخت حق بیمه درشرکتها و موسسات بخش خصوصی بکارگیری شده اند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار