مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام خبر داد:
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام از پرداخت ۲۴۱ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال زایی در ایلام طی دو سال گذشته خبر داد.
کد خبر: ۸۱۶۸۳۶
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۸ 23 January 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ شکرالله شیرخانی در بیست و ششمین جلسه کارگروه اشتغال گفت: استان ایلام در جذب اعتبارات و اجرای صحیح برنامه اشتغال روستایی و عشایری در کشور، در رده استان‌های برتر قرار دارد و موفق به جذب بیش از سقف اعتبارت اشتغالزایی شده است.

وی گفت: تاکنون چهار هزار و ۱۴۱ طرح اشتغال روستایی با اعتبار ۲۴۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان و ایجاد شش هزار و ۱۵۱ شغل در استان ایلام پرداخت شده است.

وی افزود: از جمله اهداف مهم در اجرای طرح حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری: توانمندسازی روستاییان و عشایر، ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری است.

شیرخانی یادآور شد: جلوگیری از مهاجرت بی‌رویه روستاییان به شهرها به ویژه حاشیه شهرها، حمایت از دانش آموختگان دانشگاهی، تثبیت اشتغال پایدار، تأمین بخش مهمی از نیازهای ضروری کشور در استان‌ها و تکمیل زنجیره تولید و حمایت از واحدهای تولیدی از دیگر اهداف اجرای این طرح است.

شیرخانی تاکید کرد: این تسهیلات با سود چهار، شش و ده درصد پرداخت می‌شوند و در صورت تخطی گیرنده، از جمله عدم ایجاد اشتغال تعهد شده یا عدم تحقق طرح، تسهیلات اعطایی، میزان سود آن با نرخ ۱۸ درصد محاسبه خواهد شد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار