معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون به میزان ۳۵۰۰ کیلومتر - خط در راههای مواصلاتی استان ایلام خط کشی شده است.
کد خبر: ۸۱۷۷۹۱
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۴ 26 January 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ محمدرضا رضایی با بیان این مطلب اظهار داشت: به منظور ایمن سازی راههای مواصلاتی ، عملیات خط کشی و احیای خطوط در برنامه کاری قرار گرفته و هم اکنون نیز در دست اقدام می باشد.

وی گفت: در این مدت بیش از ۸۰۰۰عدد انواع تابلو ، علائم و تجهیزات ایمنی نیز در جاده ای استان نصب و عملیات بازسازی تجهیزات و علائم آسیب دیده حاشیه راهها نیز در دست اقدام می باشد.همچنین ۱۵۰۰ مترمربع تابلو اطلاعاتی در محورهای پرتردد و شریانی استان نصب شده و بالغ بر ۳۰ کیلومتر از راههای چهارخطه استان با نصب نیوجرسی و گاردریل جداسازی شده است.

رضایی عنوان کرد: با هدف افزایش ایمنی و تسهیل در تردد ، لکه گیری آسفالتی بیش از ۳۴۰ کیلومتر از راههای استان انجام شده و ۹۶ کیلومتر از راهها نیز روکش آسفالت شده است.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر برنامه ریزیهای صورت گرفته برای ادامه عملیات تکمیلی این اقدامات زودبازده ایمنی با تمرکز بر تکمیل پروژه ها تا قبل از سفرهای نوروزی از اهم برنامه های پیش روی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای می باشد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار