معاون بازرسی ، نظارت و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام با اشاره به کاهش ۲۰ درصدی قیمت گوشت در بازار استان گفت: واحدهای عرضه کننده غذاهای گوشتی باید قیمت ها را کاهش دهند و هیچ گونه تخلفی در این زمینه پذیرفته نیست.
کد خبر: ۸۱۸۷۷۲
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۰ 30 January 2020

 به گزارش تابناک ایلام؛عزت‌اله عبدخانی افزود: طی روزهای اخیر قیمت گوشت قرمز و مرغ در سطح بازار ایلام با کاهش ۲۰ درصدی همراه بوده لذا واحدهای صنفی که از این اقلام استفاده می‌کنند همچون رستوران داران، کبایی و گصی‌ها، مرغ سوخاری فروشی ها بایستی نسبت به کاهش قیمت خدمات مرتبط به نسبت قیمت گوشت مصرفی اقدام کنند.

وی اضافه کرد: بازرسان سازمان صمت طی روزهای اخیر بصورت ارشادی این موضوع را پیگیری ولی در روزهای آتی با هدف حمایت از حقوق مصرف کنندگان با متخلفان برخورد قانونی می شود.

معاون سازمان صمت ایلام از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را از طریق سامانه تلفنی یا تارنمای ۱۲۴ اطلاع رسانی کنند.
عبدخانی یادآور شد: دلالان و واسطه ها از جمله عوامل افزایش قیمت گوشت قرمز در بازار هستند و ضرورت دارد با همکاری همه عوامل دست اندرکار دست آنان از این بازار کوتاه شود.

وی تاکید کرد: در شرایط کنونی از نظر تولید گوشت قرمز مشکلی در استان ایلام وجود ندارد و ارائه گوشت قرمز گرم و دام زنده به راحتی امکان پذیر است و از اینرو باید مردم کاهش قیمت را در واحدهای عرضه کننده غذای گوشتی احساس کنند./ع

 

 

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ایوانی کلهر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۰
چیزی که در بازار میبینیم خلاف گفته های ایشان هستش، مرغ از ۱۲۹۰۰ تومان به ۱۱۷۰۰ کاهش یافت که یکی دو روزه شده ۱۲۲۵۰ تومان ، گوشت گوسفند و گوساله که کمافی السابق،،نکنه قصابی محله ایشان ارزان کرده و نمیدونیم
..
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار