فرماندار دهلران گفت: تعداد داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه دهلران، دره شهر، آبدانان و بدره از ۲۰ نفر به ۱۸ نفر کاهش یافت.
کد خبر: ۸۲۰۸۴۹
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۰ 07 February 2020

 به گزارش تابناک ایلام؛مجید عسگری اظهار داشت: در تغییرات انجام گرفته در بین داوطلبان یک نفر از آنها حوزه انتخابیه خود را تغییر و یک نفر دیگر نیز انصراف داد.

وی افزود: علی چشفر کاندیدای تایید صلاحیت شده حوزه انتخابیه خود را از دهلران در استان ایلام به حوزه انتخابیه قزوین تغییر داد.

عسگری یادآور شد: همچنین خانم فرزانه جابری که حوزه انتخابیه خود در آباده استان فارس را به حوزه انتخابیه دهلران تغییر داده بود امروز رسما انصراف خود را از داوطلبی مجلس یازدهم اعلام کرد.

وی اضافه کرد: با تغییر حوزه انتخابیه آقای چشفر و خروج وی از لیست داوطلبان حوزه انتخابیه دهلران و انصراف خانم جابری تعداد داوطلبان این حوزه هم اکنون به عدد ۱۸ نفر رسیده است.

استان ایلام دارای سه کرسی از صندلی‌های مجلس شورای اسلامی است که در حال حاضر سلام امینی، جلال میرزایی و شادمهر کاظم زاده عهده دار این سه کرسی هستند.

شهرستان‌های ایلام، ایوان، سیروان، چرداول، ملکشاهی و مهران در حوزه انتخابیه شمال و شهرستان‌های بدره، دره شهر، دهلران و آبدانان نیز در حوزه انتخابیه جنوب استان ایلام قرار دارند.

شعار امسال انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، گام دوم انقلاب، قانونمداری، بی‌طرفی و انسجام ملی است.

شروع به کار رسمی فرایندهای اجرایی انتخابات از تاریخ دهم آذرماه با ابلاغ دستور شروع انتخابات از سوی وزیر کشور به فرمانداران مراکز حوزه انتخاباتی آغاز شد و تا ۱۶ آذر فرآیند ثبت نام از داوطلبان ادامه داشت.

اسامی داوطلبان تعیین صلاحیت شده ۲۲ بهمن اعلام می شود و یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و نخستین انتخابات میان‌ دوره‌ای دوره پنجم مجلس خبرگان رهبری دوم اسفندماه امسال در سراسر کشور برگزار می‌شود./ع

 

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار