مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور؛
مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور با اشاره به اینکه بودجه ۱۹۰ میلیارد تومانی در سال ۹۹ برای حوزه‌های علمیه خواهران تصویب شده است، گفت: هم اکنون ۱۶ رشته در سطح سه و چهار رشته در سطح چهار در دانشگاه‌های حوزه علمیه دختران تدریس می‌شود.
کد خبر: ۸۲۱۴۳۴
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۵ 09 February 2020

به گزارش تابناک ایلام، حجت‌الاسلام عبدالکریم بهجت‌پور عصر اظهار داشت: ۱۱۰ هزار نفر تاکنون در حوزه‌های علمیه خواهران سراسر کشور فارغ التحصیل شده‌اند و در حال حاضر ۸۲ هزار نفر مشغول به تحصیل هستند.

وی گفت: هم اکنون در برخی از وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های کلان کشور مانند وزارت کشور، آموزش و پرورش، علوم، تحقیقات و فناروی، بهزیستی و … از بانوان طلبه حوزه‌های علمیه برای هم اندیشی در خصوص کاهش معضلات اجتماعی استفاده می‌شود.

وی تاکید کرد: زنان ظرفیت‌های زیادی در زمینه‌های اجتماعی، دینی و تربیتی دارند و باید از این ظرفیت‌های آنها به خوبی بهره برداری و بویژه سطح توانمندی تربیتی و اجتماعی زنان در جوامع سنتی را افزایش دهند.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور با اشاره به ویژگی‌های یک مجلس کارآمد گفت: مجلس کارآمد باید برگرفته از انقلاب باشد، باید به فکر حل مشکلات مردم باشد و به دنبال مایوس کردن دشمنان کشور باشند.

بهجت‌پور عنوان کرد: مجلسی کارآمد است که به دنبال اجرایی شدن عدالت در سطح جامعه باشد.

وی با اشاره به اینکه هدف اصلی حوزه علمیه در کشور پرورش نیروی کنشگر اجتماعی است، گفت: از مهمترین اهداف حوزه علمیه افزایش اثرگستری بانوان در کشور است./ع

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ایوانی کلهر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
این همه بودجه رو میخوان چکار ؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار