شهر دار ایلام؛
شهردار ایلام گفت: ۱۹۰ نقطه از شهر ایلام برای انجام تبلیغات پاک داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در نظر گرفته شده است.
کد خبر: ۸۲۱۴۵۳
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۰ 09 February 2020

 به گزارش تابناک ایلام؛طالب صادقیان اظهار داشت: داوطلبان شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی برای شرکت در طرح تبلیغات پاک شهری از امروز به مدت ۲ روز از ساعت هشت صبح تا ۱۹ عصر فرصت دارند با مراجعه به شهرداری ایلام در این طرح مشارکت کنند.

وی افزود: این نقاط که در محل دید عموم مردم قرار دارد بنرهایی به ابعاد ۴۰ در ۶۰ سانتیمتر حامل تصاویر و اسم داوطلبان مجلس نصب می شود و این بنرها از همان ساعات اولیه شروع تبلیغات تا روز پایانی در نقاط از پیش تعیین شده قرار خواهد داشت.

شهردار ایلام تاکید کرد: همه کاندیداها موظف به شرکت در طرح تبلیغات پاک هستند و اجازه چسباندن پوستر داوطلبان به در و دیوار و معابر عمومی و اماکن همگانی داده نمی شود و در صورت مشاهده به عنوان تخلف انتخاباتی محسوب و با داوطلب مذکور برخورد خواهد شد.

صادقیان اضافه کرد: داوطلبان یک قطعه عکس باکیفیت از خود را روی یک حلقه سی دی اسکن کرده و تحویل شهرداری دهند و در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۳۳۳۳۷۵۰۴ تماس بگیرند.

وی در مورد هدف از اجرای تبلیغات پاک گفت: شهرداری ایلام مبتکر تبلیغات پاک در کشور بود که در جریان تبلیغات انتخابات های چند سال اخیر انجام داد و مورد استقبال و تایید سایر شهرداری های کشور و تهران قرار گرفت و به منظور جلوگیری از ایجاد آلودگی های بصری ناشی از چسباندن پوستر بر معابر عمومی این نوع تبلیغات پاک در ایلام انجام می شود/ع

 

 

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار