رئیس پلیس فتا ایلام:
رئیس پلیس فتا ایلام از شناسایی و دستگیری ادمین یکی از کانال‌های تلگرامی که اقدام به انتشار اکاذیب و تشویش اذهان عمومی بر علیه یکی از شرکت های دولتی کرده بود، خبر داد.
کد خبر: ۸۲۱۴۶۸
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۰ 09 February 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ علی جمالی در این خصوص گفت: با رصد و بررسی کارشناسان پلیس فتا و طرح شکایت یکی از شرکت‌های دولتی مبنی بر راه‌اندازی یک کانال تلگرامی که اقدام به انتشار اخباری کذب و جهت دار که باعث تشویش اذهان عمومی و شایعه‌پراکنی علیه مسؤلان شرکت مذکور می‌کرد پرونده‌ای در این پلیس تشکیل شد.

وی افزود: با توجه به گستردگی موضوع و انتشار اخبار گسترده به قصد تشویش اذهان عمومی نسبت به شرکت مورد نظر موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

این مقام مسئول ادامه داد: مدیر این کانال از روش‌های فنی و خاص برای فراز از قانون و پلیس استفاده کرده بود که خوشبختانه با انجام اقدامات فنی و تخصصی توسط کارشناسان پلیس فتا شناسایی و با هماهنگی مراجع قضائی دستگیر شد.

رئیس پلیس فتا ایلام عنوان کرد: متهم که خود نیز یکی از کارکنان همان شرکت بود، در برابر مستندات و ادله فنی، به جرم خود اعتراف، که در نهایت به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی داده شد.

سرهنگ جمالی گفت: شهروندان عزیز می‌توانند در صورت مشاهده جرایم مشابه یا سایر جرایم رایانه‌ای موضوع را سریعاً از طریق وب سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir به همکاران ما اطلاع دهند./ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار