نماینده ولی فقیه در استان و استاندار ایلام از حضور حماسی مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن تقدیر و تشکر کردند.
کد خبر: ۸۲۲۲۷۷
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۲ 12 February 2020

 به گزارش تابناک ایلام، متن پیام حجت الاسلام الله نور کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام و قاسم سلیمانی دشتکی استاندار_ایلام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

به‌یقین راهپیمایی پرشکوه و به یادمانی مردم شریف استان ایلام همپای دیگر مناطق مختلف کشور در یوم‌الله ۲۲ بهمن در چهل و یکمین سالگی انقلاب اسلامی که مصادف با چهلمین روز شهادت سردار عزیز سپاه اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بود معنادار و نمایانگر اوج شعور انقلابی گری و استکبار ستیزی این مردمان بزرگ است.

بی‌شک این حضور هوشمندانه، متعهدانه و انقلابی موجی از شور و امید را برای دلسوزان نظام و انقلاب و پیامی ناامیدکننده و مایوس کننده برای دشمنان ایران اسلامی در پی داشته است.

و این تعهد و وفاداری مردم همیشه در صحنه رسالت خطیر خدمتگزاری را برای مسئولان سنگین‌تر و عزم آن‌ها را در مرتفع ساختن مشکلات دوچندان ساخته است.

اکنون بر خود وظیفه دانستیم به پاس این حماسه بزرگ از مردم مومن، انقلابی، شجاع و با بصیرت استان ایلام که در چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی جلوه‌ای دیگر از وحدت و همدلی و عظمت و اقتدار را به نمایش گذاشتند، صمیمانه تقدیر و تشکر کنیم./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار