مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان ایلام؛
در نمایشگاه بین المللی تهران که از تاریخ ۲۳ لغایت ۲۶ بهمن ماه برگزار می‌شود از لوگو و شعار سال استان ویژه نوروز ۹۹ رونمایی می‌شود.
کد خبر: ۸۲۲۴۶۴
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۰ 13 February 2020

به گزارش تابناک ایلام، عبدالمالک شنبه زاده اظهار کرد: در نمایشگاه بین المللی تهران که از تاریخ ۲۳ لغایت ۲۶ بهمن ماه برگزار می‌شود از لوگو و شعار سال استان ویژه نوروز ۹۹ رونمایی می‌شود.

وی افزود: این لوگو نمادی از لاله واژگون یکی از گل‌های زیبا و نادر خاک کشورمان و همچنین استان ایلام است، لاله‌های واژگون به صورت وارونه در میان غلافی از برگ‌های سبز و باریک قرار می‌گیرند و سربزیری و وارونگی‌اش نه تنها از زیبایی آن نکاسته بلکه وقار و جبروت ویژه‌ای به این گل زیبا داده است، شاید از این رو لاله‌های واژگون را مظهر استقامت می‌نامند زیرا که کمتر گلی توان رویش در شرایط سخت و ارتفاع یک هزار و ۵۰۰ متر از سطح دریا را دارد.

شنبه زاده، هدف از این رونمایی که با شعار سال گردشگری استان به عنوان ایلام، هر فصل چهارفصل، همراه است را برنامه ریزی های لازم در خصوص استقبال از گردشگران و مسافران نوروزی دانست.

وی تصریح کرد: رونمایی از نرم افزار و لوگوی شعار سال این اداره کل در تاریخ ۲۴ بهمن ۹۸ در غرفه استان ایلام سالن شماره ۷ نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران برگزار می‌شود./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار