مدیرکل تامین اجتماعی ایلام:
مدیرکل تامین اجتماعی ایلام گفت: در حال حاضر ۲۹۷ هزار از جمعیت ایلام معادل ۵۱ درصد کل جمعیت استان، تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند.
کد خبر: ۸۲۲۴۶۵
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰ 13 February 2020

 به گزارش تابناک ایلام؛سهیلا ملکشاهی اظهار کرد: تامین اجتماعی ایلام با ۹ شعبه اصلی، سه شعبه اقماری و یک کارگزاری در سطح استان به بیش از ۲۹۷ هزار از مردم استان خدمت رسانی می‌کند.

وی با اشاره به اینکه سازمان تامین اجتماعی به نیمی از جمعیت استان خدمات می‌دهد، گفت: ۵۱.۵ درصد جمعیت استان تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی هستند.

مدیرکل تامین اجتماعی ایلام عنوان کرد: از مدیران ادارات استان تقاضای همکاری در پرداخت مطالبات و حق بیمه کارکنان را داریم تا خللی در پرداخت مستمری‌ها صورت نگیرد.

ملکشاهی گفت: به رغم هزینه‌ها، مشکلات اقتصادی و تحریم ظالمانه پرداخت مستمری معوق نشده به طوری که در طول ده ماهه گذشته سالجاری، ۳۰۰ میلیارد تومان به مستمری بگیران این سازمان پرداخت شده است.

وی افزود: تامین اجتماعی استان ایلام تلاش‌های مضاعفی را در حمایت بیمه شدگان و مستمری بگیران تحت پوشش خود به کار بسته است و به نوبه خود نقش بسزایی در تحقق عدالت اجتماعی داشته که بی شک مهم‌ترین و بنیادی‌ترین هدف این انقلاب است./ع

 

 

مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار