معاون استاندار ایلام؛
معاون استاندار ایلام گفت:ما از حضور سرمایه گذاران خارجی در استان حمایت می‌کنیم و روند اجرای طرح‌های آنها با دستگاه‌های اجرایی و صدور مجوزها را خودمان پیگیری خواهیم کرد.
کد خبر: ۸۲۲۹۶۴
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۵ 15 February 2020

 به گزارش تابناک ایلام، حیدر نعمتی اظهار داشت: برخورداری از زیرساخت‌های مناسب، زمین ارزان قیمت، معافیت مالیاتی، صدور مجوز اقامت و …از جمله مزایای در نظر گرفته شده برای سرمایه گذاران خارجی است.

وی افزود: این منطقه ویژه با مساحت ۸۰۷ هکتار اکنون با حضور چندین سرمایه گذار داخلی فعالیت می‌کنند و در آستانه تبدیل به منطقه آزاد تجاری صنعتی است.

وی اضافه کرد: استان ایلام با توجه به شرایط ویژه جغرافیایی امکان صادرات کالا از طریق مرز بین المللی مهران را دارد.

وی، ایجاد صنایع تبدیلی تکمیلی، بوم گردی و گردشگری، توریسم درمانی، صنایع دستی، نفت و گاز و پتروشیمی و توسعه بخش‌های کشاورزی را از جمله ظرفیت‌های استان در حوزه سرمایه گذاری ذکر کرد.

وی اظهار داشت: اکنون چند واحد آب معدنی در استان وجود دارد که به دلیل سو مدیریت با مشکل مواجه اند و سرمایه گذاران توانمند می‌توانند با رفع مشکل آنها در این زمینه نیز سرمایه گذاری کنند.

قدرت الله فیض الهی اظهار داشت: سرمایه گذاران خارجی می‌توانند به سایت سرمایه گذاری در سامانه مراجعه و پس از تکمیل فرم‌ها و ارایه خلاصه طرح توجیهی برای اقامت خود اقدام کنند./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار