عسکری:اما برخی ها هم بدانند که تاريخ نشان داده كه قشقايی اهل معامله نیست و اگر یک مورد پيامک ، عکس و یا تصویری که نشان دهد من به مذاکره نشسته ام ثابت کردید،پس مرا به ننگ بشناسید!
کد خبر: ۸۲۳۳۴۷
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۰ 16 February 2020



به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، هومان عسکری،کاندیدای انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه گچساران و باشت درجمع حامیانش در تالار قصر سفید گچساران گفت:در بحث انتخابات اينكه مناظره یکی از بهترین ابراز آگاهی دادن به رای دهندگان است که مجددا همه كانديداها را با مناظره دعوت می کنم،بدانید که 40 سال است كه از عمر با بركت نظام اسلامی می‌گذرد و 40 سال از مسئولیت ها گذشته است که  بعد از گذشت این مدت آن چيزی كه به ارث نرسيده است همین دادن مسئوليت ها به جوانان است.  

وی افزود:هرچند مقام معظم رهبری در بيانيه گام دوم انقلاب بیان کردندکه كه بايستی مسئوليت‌ها به جوانان واگذار شودو ما در تبعیت از دستورات رهبری در گام دوم انقلاب نیزنخواهيم گذاشت كه بيانات ايشان بر زمين بماند.

 عسکری تصریح کرد:ما روی سخنمان اين است كه بايستی جلوی بنگاه سازی خصوصی را بگيريم،و حرف ما این است كه در قانون اساسی تامين مسکن وظیفه دولت است و دولت باید به وظیفه خودش عمل کند اما متاسفانه دولت این وظیفه را به بازار سپرده است و موجب شده که نرخ مسکن توسط یک عده خاص بالا و پایین شود و تورم در بازار مسكن نیزبه وجود آيد.  

کاندیدای انتخابات مجلس اظهارکرد:حرف ما اين است كه دولت باید با وظیفه خودش مطابق قانون اساسی عمل کند،برخی از ساختارها مانند وکلا، نظام پزشکی باید با ساختار روز تغییر پیدا کند که جوابگوی مردم باشد.

وی افزود:ما می گوییم مشکل بازار باید حل شود و تا زمانی که این دلال ها در بازار وجود دارند مشکل اقتصاد کشور حل نخواهد شد،۷۴درصد پول کشور تنها در دست چند صد نفر هستند که مالیات پرداخت نمی‌کنند و مالیات از ۱۰الی ۳۵درصد از کارمندان دولت و دیگر اقشار جامعه گرفته می شود.

عسکری اظهارکرد:ما از آنهایی که ۱۰۰میلیاردتومان بدهی مالیاتی دارند و خودرو فروختند، چرا از آنها مالیات گرفته نمی شود،امسال دولت برای جبران كسری بودجه 30 هزار ميلياد تومان با افزايش قيمت بزين از يک به سه هزار تومان درصد جبران اين كسری بوده است و دست در سفره های مردم کرده‌اند.

عسکری ابراز کرد: قاچاق کالا را چه کسانی انجام می دهند در قاچاق کالا چند نفر کالای قاچاق سنگین را انجام می دهند که موجب شده بیش از ۲میلیون نفر بیکار و بیش ۱۵هزار واحد و کارگاه تولیدی تعطیل شود در حالی که ۱۴۲میلیارد دلار از پول های آقازاده ها دربانک های خارج کشور است که چند برابر بودجه کشور است، چرا مجلس به جای برگردان این مالیات دوباره با آنها همگام شده و در خارج از کشور سرمایه گذاری می کند.

وی تصریح کرد: برخی ها جسارات و جرات برخورد با آنهايی كه در حال فرار مالياتی هستند را ندارند، درحالی که 90 نماینده مجلس به دلیل فساد مالی رد صلاحيت می شوند،مجلسی که نتواست جلوی قيمت پراید ۷میلیونی را بگيرد و پراید ۷۰میلیون شد و همچنين مجلسی که نتوانست جلوی حقوق های نجومی را بگیرد ما به آن افتخار نمی كنيم.

عسکری افزود:ما به مجلسی افتخار می‌كنيم كه يارانه 45 هزار تومانی را در سال 88 معادل شاخص تورم اين مبلغ را افزايش دهد،اما برخی ها هم بدانند که تاريخ نشان داده كه قشقايی اهل معامله نیست و اگر یک مورد پيامک ، عکس و یا تصویری که نشان دهد من به مذاکره نشسته ام ثابت کردید ،پس مرا به ننگ بشناسید!.

وی تصریح کرد:از خانم  زهره فولادی وندا که از برادر خود حمایت کرد و روی معامله گرها را سیاه کرد،قدردانی می کنم و بدانيد كه امروز هومان عسكری  كانديدا نيست بلكه ايل بزرگ قشقايی كانديد هستند.
برچسب ها: هومان عسکری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار