معاون وزارت ورزش و جوانان:
معاون وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه مدیران باید به جوانان اعتماد کنند، گفت: با مدیران جوان می‌توانیم در کشور موفق تر باشیم، تجربه مدیران جدید با تکرار نکردن خطاهای گذشته، به طور قطع موجب کارایی در زمینه‌های مختلف خواهد شد، اینکه سازمان‌ها چه اندازه به نیروهای جوان توجه دارند، باید مورد بررسی قرار گیرد.
کد خبر: ۸۲۳۵۵۸
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۳ 17 February 2020

 به گزارش تابناک ایلام، محمدمهدی تندگویان تصریح کرد: با یک توجه ساده، بسیاری از باورهای جوانان تغییر می‌کند، باید بی اعتمادی نسبت به جوانان در عرصه‌های مختلف پایان یابد و در عرصه‌های اقتصادی، سیاسی و انتصابات به جوانان میدان داد.

تندگویان افزود: ستاد ساماندهی امور جوانان یکی از نهادهایی است که در خصوص موضوعات جوانان تشکیل و با ۳۰ دستگاه در ارتباط است.

معاون وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه باید پذیرفت درگیر جنگی بزرگ هستیم و در خلال آن هر کدام از ما سهمی داریم، تصریح کرد: هر نوع هدر دادن منابع کشور در هر نهاد و وزارتخانه‌ای به معنی کمک به دشمن است و در این شرایط باید به بهترین شکل ممکن از منابع موجود استفاده کنیم.

تندگویان یادآور شد: در بحث‌های هزینه‌ای، بهره برداری‌ها، نشست‌ها، برنامه‌ها و همایش‌ها باید به یک صرفه جویی بزرگ فکر کنیم و با مدیریت درست منابع را در جای خود به کار بگیریم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از نظر منابع درآمدی، ذخایر ارزی، درآمد و ذخایر معدنی هیچ کمبودی نداریم اما مشکل ما عدم کنترل درست منابع است./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار